Uusi työkaveri ei tule kanssamme samaan pöytään, jos jollakulla on sianlihaa lautasellaan
Tällöin syö yksin pukuhuoneessa. Kasvisruokapäivinä tätä ei tapahdu vaan istuu normaalisti pöytään.
Minusta tuo on aika omituista, onko muiden mielestä?
Kommentit (13)
Meillä oli maahanmuuttaja harjoittelija joka ei kanssa sopeutunut porukkaan. Hankaluksia oli paljon vaikka joustimme kuinka. Piti olla rauhallinen paikka pukeutua. Ei tarvinut tehdä kaikkea normi työtä mm asiakkaan pesu. Mutta sitten tämä ruokailu. Suomi on lihan ja varsinkin sianlihan syöjä maa. Ruokana oli lihapullaa ja lihaa ja leikkelettä. Hän valitti kokoajan. Juoksi jopa kerran toiseen huoneeseen kun syötiin. Eihän siitä sopeutumisesta sitten mitään tullut.
No onhan tuo nyt hieman outoa.. Mutta parempi että menee syömään itse muualle eikä niin että valittaisi ruokailun ajan teille muille asiasta.
Niin no, olisiko parempi jos hän istuisi samassa pöydässä yökkimässä? En itsekään tiedä pystyisinkö yökkimättä katselemaan jos joku söisi jotakin jota en osaa ruokana pitää, vaikkapa heinäsirkkoja, rottaa tai koiraa.
Sanoisin, että syököön vaikka paskahuussissa jos on noin hankalaa muiden ruuat mielenterveydelle. Sinänsä hyvä ettei tule yhteiseen pöytään ruikuttamaan asiasta.
Syököön vaikka vessassa. Mitä väliä?
Pääasia, että ette anna mitään huomiota. Kukaan ei noteeraa yhtään mitenkään. Hakee huomiota kuin nirsoileva pikkulapsi, älkää antako sitä.
En minäkään haluaisi syödä sian kanssa samassa pödässä. Sian liha on ihan hyvää, mutta sika ruokapödässä menee jo kyllä vähän liian pitkälle. Sehän roiskii kuolaansa jokapaikkaan ja saattaa kakata tai pissata samalla kun syö. Yäk.
Sianliha on tietyille uskonnoille epäpuhdasta ja täynnä ihmiseen tarttuvia sairauksia (näin oikeasti opetetaan ja he siihen uskovat), en minäkään haluaisi ruokailla jonkun vieressä, jonka epäilisin syövän salmonellan tartuttamaa kanaa.
Kotona tämä on meillä ratkaistu siten, että jos mulle tulee sianlihahimo, niin myös ihan vapaaehtoisesti menen muualle (siis muualle kotona, pois pöydästä) syömään kunnioituksesta miestäni (joka siis ko. uskontokunnan edustaja) kohtaan. Mun mielestä teidän työkaverilta siis ihan fiksu veto, että itse jättäytyy pois pöydästä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi syödä sian kanssa samassa pödässä. Sian liha on ihan hyvää, mutta sika ruokapödässä menee jo kyllä vähän liian pitkälle. Sehän roiskii kuolaansa jokapaikkaan ja saattaa kakata tai pissata samalla kun syö. Yäk.
Sika ei muuten tee tarpeitaan syödessään. Jos vain olosuhteet sallivat sika on siisti ja hoitaa homman ihan muualla itsekseen.
Sekoitat lempieläimeesi hevoseen. Nehän ulostavat kävelleessänkin bulevardilla.
Rasisti lähti sitten tällaisella liikkeelle tänään ja kommentoi itse itseään ketjussa.
Tai sitten se työkaveri on raskaana? Itse en pystynyt mihinkään, kun eräs työkaveri lämmitti mikrossa kanansiipiä voimakkaassa kastikkeessa. Olin siis paksuna.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se työkaveri on raskaana? Itse en pystynyt mihinkään, kun eräs työkaveri lämmitti mikrossa kanansiipiä voimakkaassa kastikkeessa. Olin siis paksuna.
Työkaveri on mies.
Ap
Trump on oikeasti hyvä mies. Seuraava pääministeri Suomessa saisi olla yhtä jämäkkä ja pistää noi sontavarpaat kuriin etteivät ala hyppimään silmille kuten Ruotsissa.
Mikäs siinä, saa sitä syödä missä haluaa. Minä en ole ollut työkaverin kanssa samassa ruokapöydässä vuosiin, koska hän syö raakaa jauhelihaa, raakoja kananmunia, valkosipulia ja maksaruokia. Laatta lentäisi välittömästi. Ymmärrän jos joku kokee syystä tai toisesta ruokailuhetken epämukavaksi, mutta minusta työkaveriltasi on oikein kivasti tehty että on sitten etsinyt itselleen sopivan paikan ruokailuun noina päivinä ja että muina päivinä on silti samassa pöydässä.