Kateellinen julkkikselle
Mulla on ongelma. Oon ihan älyttömän mustasukkainen, tyttöystäväni existä ja kaikista keitä hän sanoo esim hyvän näköisiksi.
Hiljattain hän kommentoi erään julkisuuden henkilön vartaloa, sanoi sitä täydellisimmäksi mitä on nähnyt. Samana päivänä myöhemmin tyttöni sanoi että minun vartaloni ei ole hänen mielestä täydellinen, voisi olla parempikin.
Pahoitin mieleni, oikeasti, ja nyt olen jotenkin kohdistanut pahan mielen siihen julkkikseen, katson hänen videoitaan ja itken kun en ole yhtä hyvän näköinen. En oo muutamaan päivään ollut oikein oma itseni, kun tuntuu että tyttöystäväni ei pidäkään minua parhaana ja kauneimpana. on kyllä tapahtuneen jälkeen kehunut minuakin, ja tiedän kyllä että rakastaa mua. Haluaisin vain olla parhaimman näköinen hänelle.
Sanokaa mulle että oon mustasukkainen hullu, ja ettei auta skitsoilla tästä, ja etten saa odottaa että olisin hänelle parhaimman näköinen maailmassa. En jaksais enää velloa mutta en pääse yli siitä että lähes lamaannun kun edes ajattelen sitä julkkisnaista, ja koen etten ole ollenkaan onnistunut.
Onko kellään ollut samanlaisia tuntemuksia, olis mukava saada vertaistukea?