JEEJEEJEE, Ultra Bra tekee paluun kesällä!!!!
Kommentit (20)
Vanhan puuron lämmittelyä. Voi se olla ihan syötävää, mutta kyllä raikkaus tulee puuttumaan.
Ihan mahtavaa!!! Kyllä oonkin kaivannut sitä bändiä. Hieno hieno homma.
UB on yhtä hyvä bändinä kuin Anni Sinnemäki kaupunginjohtajana.
t. Iloinen espoolainen
Oon aina inhonnut sitä orkesteria vaikka olen vasemmistolainen ja kuulun muutenkin heidän kohderyhmäkuulijakuntaansa. Kerran noin 20 vuotta sitten jouduin kavereitten pakottamana niitten konserttiin. Onneksi sieltä sai alkoholia.
Eivät kai he enää vollota tuulivoiman perään, kun sen autuus on nähty?
Siinähän tekevät, ei kiinnosta koko bändi enkä oo menossa näillä näkymin kyseisille festareille kummiskaan. Provinssi ja Ruis liian kaukana täältä katsottuna ja Ilosaaressa ei ole kuin pari kiinnostavaa bändiä.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina inhonnut sitä orkesteria vaikka olen vasemmistolainen ja kuulun muutenkin heidän kohderyhmäkuulijakuntaansa. Kerran noin 20 vuotta sitten jouduin kavereitten pakottamana niitten konserttiin. Onneksi sieltä sai alkoholia.
Kyllä minäkin olen enemmän vasemmalla kuin oikealla mutta ei kyllä kiinnosta yhtään bändit jotka sotkevat politiikkaa mukaan.
Ei se sinun nuoruuttasi takaisin tuo. Kurppiintunut olet näiden vuosien aikana, eikä se muutu miksikään.
Tulisi evoluutio lopulta ja tappaisi kommarit sukupuuttoon.
Vaikuttaisi vähän siltä, että noilta on rahat vähissä kun pitää tehdä comeback..
En kuunnellut niitä ennen enkä kuuntele nytkään.
Just hommasin jälkikasvulle lipun Ruisrockiin. Itse vihaan sitä bändiä mutta onneksi mun ei tarvitse sinne mennä :)
Onneksi sitä paskaa ei ole pakko kuunnella.
Sinnemäellä loppuu työt kesäkuussa, Hovatta jäi leskeksi ja täytyy elättää itse itsensä... Kerkko Koskisen oma bändi ei ole ottanut tuulta alleen, miten menee Scandinavian Music Groupilla?
Päätöstä paluusta ei taatusti ole tehty euron kuvat silmissä, eihän?
Toistaiseksi tiedossa vain nämä festari keikat. Osalla porukasta on syksyllä jo sovittuna muita töitä.
Voiko puhua comebackista, kun on kyse kolmesta keikasta?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sitä paskaa ei ole pakko kuunnella.
Voi kuunnella vaikka sannia tai mikaelgabrielia
Miksi???