Miten Riina-Maija Palander on suostunut tuollaiseen elämään?
Koulutettu ihminen ja jäänyt kotirouvaksi jonka pitää pyytää mieheltään rahaa. Heillä vielä tiukka avioehto. Miten ihmeessä hän on suostunut vielä tekemään Kallen kanssa 3 lasta?
Kommentit (16)
Nyt sitten löytyi uusi haukuttava😂
Ei ole oikein miettinyt mihin tilanne voi johtaa. Käy kuin Erja Häkkiselle, saa seurata miten mies aloittaa uuden uljaan elämän nuoremman naisen kanssa.
En ihmettelisi vaikka seuraavaksi tulee eroilmoitus.
Sama siinä on höpöttää hyvästä ulkonäöstään. Alkaa olla jo vanha ja kulunut. Uusi on aina uusi. Tosin sitä ei saa ilman rahaa.
Miksi ei olisi suostunut? Jos ei ole ammatillista kunnianhimoa, vaan haluaisi ennemmin ratsastaa - ja sitten tulee mies, joka elättää ja ostaa hevosiakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein miettinyt mihin tilanne voi johtaa. Käy kuin Erja Häkkiselle, saa seurata miten mies aloittaa uuden uljaan elämän nuoremman naisen kanssa.
En ihmettelisi vaikka seuraavaksi tulee eroilmoitus.
Sama siinä on höpöttää hyvästä ulkonäöstään. Alkaa olla jo vanha ja kulunut. Uusi on aina uusi. Tosin sitä ei saa ilman rahaa.
Ainahan näitä lehtijuttuja on seurannut eroilmoitus parin kuukauden sisällä.
Palanderillaei ole rahaa. Niin ei ehkä Erjaan verrattavissa. Riinis nyt vaan on kaunis, persoonallinen ja iloinen että ei vaihtaa kannata.
Veikkaan, että Riina-Maija on varmaan pitänyt elämäntavoitteenaan kuuluisan ja hyvätuloisen miehen nappaamista. Hän seurusteli aikoinaan esim. jonkun paljon vanhemman uutisankkurisedän kanssa.
Voi hyvää päivää, kateelliset av-mammat taas vauhdissa.
Eiköhän tuollakin rouvalla ole hommaa vaikka muille jakaa, ei vaan tee töitä jollekin ulkopuoliselle. Miksi tekisi, kun ei ole taloudellista pakotetta?
Tätä samaa p*skaa jauhetaan eri ketjuissa, kuinka jokainen itseään arvostava nainen tekee x työtä ja on valinnut juuri sen tien, jonka itse valitsisit.
Oletteko oikeasti noin mustavalkoisia (ja anteeksi nyt vain, mutta juuri tuollaiset kommentit antavat yksinkertaisen kuvan teistä).
Sanokaa että kateellisia olette niin se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Palanderillaei ole rahaa. Niin ei ehkä Erjaan verrattavissa. Riinis nyt vaan on kaunis, persoonallinen ja iloinen että ei vaihtaa kannata.
Hyvin surulliselta ja onnettomalta hän vaikutti siinä Maria Veitolan yökylässä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
jotkut naiset vain ovat kynnysmattoja ja rahan perässä. Ei sitä älykäs ja itsenäinen, tasa-arvoista parisuhdetta arvostava nainen voikaan tajuta.
Meitä on niin moneksi.
Tällaiseen kommenttiin voisi varmaan vastata, että jotkut naiset ovat vaan niin rumia, tyhmiä ja tylsiä, ettei niitä kukaan mies alkaisi edes elättämään, niin on vähän pakko olla itsenäinen ja hankkia omat rahat.
Teillä varmaan tasa-arvo on sitä, että nainen tekee metatyöt, hoitaa pääosin kodin ja lapset, muistaa neuvola-ajat ja vanhempainillat, kavereiden synttärit ja pesee pyykit ja vessat, siivoaa keittiön, luuttuaa lattiat, käy myös töissä ja kulut jaetaan tasan puoliksi vaikka puoliso tienaakin enemmän ;)
Erja Häkkisellä on kyllä ollut miesystävä jo monet vuodet.Itsenäinen ja fiksu nainen.Tuskin Mika ainoastaan syyllinen eroon.Mikä ihmeen miesten syyllistämispalsta tämä on?Palandereista en tiedä,mutta Erjasta oli just haastattelu syksyllä "Eevassa".Hyvät suhteet exmieheensä ja uusikin mies on Mika,Erjalle varmaan viimeksi tuskaa on aiheuttanut isän yllättävän nopea kuolema,
Voi vitsi mä olisin onnellinen jos mun mies ois niin rikas että mä voisin jäädä kotiäidiksi : )
Ei enää aikaisia aamuja ja lasten päiväkotiin/eskariin/kouluun viemistä, töihin menemistä, sieltä kotiin ja sama haku, kauppa, kotiin jne.
Kyllä pääsis niin paljon helpommalla kun tuosta yhtälöstä vois jättää sen 8h työpäivän pois...
Kyllä käy kateeks!
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi mä olisin onnellinen jos mun mies ois niin rikas että mä voisin jäädä kotiäidiksi : )
Ei enää aikaisia aamuja ja lasten päiväkotiin/eskariin/kouluun viemistä, töihin menemistä, sieltä kotiin ja sama haku, kauppa, kotiin jne.
Kyllä pääsis niin paljon helpommalla kun tuosta yhtälöstä vois jättää sen 8h työpäivän pois...
Kyllä käy kateeks!
Olihan tämä vitsi? olisit riippuvainen miehen rahoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käy kateeks!Olihan tämä vitsi? olisit riippuvainen miehen rahoista.
Jos vaihtoehto on olla köyhä ja köyhän miehen kanssa tai köyhä ja rikkaan miehen elätettävänä niin aika moni valitsee jälkimmäisen. Onhan se kivaa ainakin niin kauan kuin kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käy kateeks!Olihan tämä vitsi? olisit riippuvainen miehen rahoista.
Aika monessa perheessä rahat on yhteiset. Toki täytyy huolehtia omasta eläkkeestään, henkivakuutuksesta perheen ainoalle tulonsaajalle sekä avio-oikeudesta jos mies ottaa ja lähtee. Suomessakin on lain mukaan mahdollista saada puolisolta elatusmaksua eron jälkeen, vaikkakin hyvin harvinaista verrattuna ameriikan meininkiin.
jotkut naiset vain ovat kynnysmattoja ja rahan perässä. Ei sitä älykäs ja itsenäinen, tasa-arvoista parisuhdetta arvostava nainen voikaan tajuta.
Meitä on niin moneksi.