Lounas työ"kavereiden" kanssa hirveää joka päivä! :,(
Olen työpaikassani pienen ammattikunnan edustaja ja olen "luontevasti" työ"kaveri" muutaman muun pientä ammattiryhmää edustavan kanssa. Käymme lounaalla yhdessä, mutta näistä tilanteista on muodostunut minulle hirveitä. Saan tuntea, miten en ihan ymmärrä heidän työtään, en ihan ole kouluttautunut yhtä vaativalla tasolla, yritykseni osallistua keskusteluun heidän osaamisalueistaan loppuu lyhyeen, kun näen heidän ilmeensä ja minulle jää tilanteista niin paha olo, että minun on vaikea päästä siitä yli. Heidän pitäisi olla ihmisten kohtaamien ammattilaisia ja juuri oikeilla termeillä kuvataan ihmisen psyykettä ja käyttäytymistä, mutta työkaveriin asti ystävällinen kohtaaminen ei yllä. Kaikista eniten v***aa, jos provosoidun, vaikka välillä tekisi mieli näyttää mitä tunnen. Ajatus pois lähtemisestä on helpottava, suunnittelen jo uutta. Toivottavasti onnistun.
Kommentit (7)
Itseäni lähinnä häiritsee ruokatavat (maiskutus, hotkiminen, pään työntäminen lautaseen, väärä ote ruokailuvälineistä).
Miksi siellä lounaalla pitää ylipäätään käydä?
Ns. ihmisläheiset alat vetävät jostain syystä puoleensa paljon narsisteja. Älä välitä, olet varmasti parempi ihmisten kohtaamisessa kuin nämä dissaajasi.
Siksi syönkin työpöytäni ääressä. En jaksa paskanjauhamista.
Vaihda aihetta ja ala jutella vaikka säästä.
Miksi siellä lounaallakin pitää jauhaa työasioita? :o