Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lounas työ"kavereiden" kanssa hirveää joka päivä! :,(

Vierailija
25.01.2017 |

Olen työpaikassani pienen ammattikunnan edustaja ja olen "luontevasti" työ"kaveri" muutaman muun pientä ammattiryhmää edustavan kanssa. Käymme lounaalla yhdessä, mutta näistä tilanteista on muodostunut minulle hirveitä. Saan tuntea, miten en ihan ymmärrä heidän työtään, en ihan ole kouluttautunut yhtä vaativalla tasolla, yritykseni osallistua keskusteluun heidän osaamisalueistaan loppuu lyhyeen, kun näen heidän ilmeensä ja minulle jää tilanteista niin paha olo, että minun on vaikea päästä siitä yli. Heidän pitäisi olla ihmisten kohtaamien ammattilaisia ja juuri oikeilla termeillä kuvataan ihmisen psyykettä ja käyttäytymistä, mutta työkaveriin asti ystävällinen kohtaaminen ei yllä. Kaikista eniten v***aa, jos provosoidun, vaikka välillä tekisi mieli näyttää mitä tunnen. Ajatus pois lähtemisestä on helpottava, suunnittelen jo uutta. Toivottavasti onnistun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä lounaallakin pitää jauhaa työasioita? :o

Vierailija
2/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni lähinnä häiritsee ruokatavat (maiskutus, hotkiminen, pään työntäminen lautaseen, väärä ote ruokailuvälineistä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä lounaalla pitää ylipäätään käydä?

Vierailija
4/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti onnistut! 

Vierailija
5/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. ihmisläheiset alat vetävät jostain syystä puoleensa paljon narsisteja. Älä välitä, olet varmasti parempi ihmisten kohtaamisessa kuin nämä dissaajasi.

Vierailija
6/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi syönkin työpöytäni ääressä. En jaksa paskanjauhamista.

Vierailija
7/7 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda aihetta ja ala jutella vaikka säästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan