Fit by Sofia -valmennukset
Kellään kokemusta? Basicista, advancedista ja bootystä. Ainakin Sofian jakamien muutoskuvien perusteella toimii.
Kommentit (44)
Mulla kyllä toimii tosi hyvin! Viikossa lähtenyt 2 kiloa, mikä on tietenkin suurimmaksi osaksi nesteitä, että tällä vauhdilla ei kyllä pudotus tietenkään jatku. Kaloreita ei ole hirveästi mutta tässä syödään niin usein että nälkä ei kyllä pääse yllättämään, päin vastoin :) Ja mä oon ainakin saanut facebook-ryhmässä hyvin vastauksia. Tässä toki pitää käyttää maalaisjärkeäkin.. Tuntuu että useat kyselijät eivät tajua mistään mitään.. Eli sopii ehkä sellaisille jotka osaavat itsekin hieman soveltaa :) Mutta katsotaan tosiaan mikä on tilanne 8 vkon jälkeen :)
Minä olen Basic-valmennuksessa paraikaa ja ollut erittäin, erittäin tyytyväinen. Tuloksia on tullut ja henkisesti voin todella hyvin. Meillä on hyvä porukka kasassa, missä kaikki tsemppaa toisiansa ja motivaatio pysyy salakavalasti koko ajan yllä.
Kyseessä on NETTIvalmennus, eli ei kukaan voi odottaakaan, että se olisi sisällöltään sama kuin joku lähivalmennus, missä pt kirjaimellisesti piiskaa sinua. Sofian valmennukset sopii hyvin ihmisille, jotka osaavat vaatia itseltänsä eivätkä luovuta helpolla. Koska kyseessä on nettivalmennus, niin paljon olen ottanut asioista myös omatoimisesti selvää.
Sofian ammattitaidosta nyt on turha mun mielestä puhua yhtään mitään. En tiedä onko virallinen personal trainer, mutta se onko vai ei, ei todellakaan kerro yhtään mitään. Suomessa pääsee maksulliseen parin kuukauden pt-kouluun ja se koulu ei sinusta mitään huippuvalmentajaa tee. Tässäkin asiassa, aivan kuin esim. myyntibisneksessä, kokemus tuo varmuutta ja osaamista.
Joku sanoi, ettei ostajia näille paketeille olisi... Voin kertoa, että väärässä olet. ;) Ja ennen kuin joku ehtii tulla valittamaan, että olen Sofia tai joku Sofian kaveri, niin vastaan jo nyt että en ole. En itsekään Sofian julkisuuskuvasta pidä, mutta tähän hommaan olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Öhh. Kyse on nettivalmennuksista. Ja asiakkaiden Instagram-tileistä. Selvitä ensin nämä kaksi asiaa sisältöineen ennen kuin väität "asiakkaina olevan vain nuoria naisia".
Tunnustaisit vain mainostavasi itseäsi tällä aloituksella :-D
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä olettaisi ja odottaisi jonkilaista liikunta-alan tutkintoa mutta tosi moni tekee näitä hommia ilman...
Miksi suomessa pitää aivan kaikkeen olla tutkinto?
Vierailija kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11950128/mista-hyva-personal-trainer
Villiä menoa valmennuspalveluissa.
Eikös se lapsensa jättänyt super isäkin toimi personal trainerina?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Basic-valmennuksessa paraikaa ja ollut erittäin, erittäin tyytyväinen. Tuloksia on tullut ja henkisesti voin todella hyvin. Meillä on hyvä porukka kasassa, missä kaikki tsemppaa toisiansa ja motivaatio pysyy salakavalasti koko ajan yllä.
Kyseessä on NETTIvalmennus, eli ei kukaan voi odottaakaan, että se olisi sisällöltään sama kuin joku lähivalmennus, missä pt kirjaimellisesti piiskaa sinua. Sofian valmennukset sopii hyvin ihmisille, jotka osaavat vaatia itseltänsä eivätkä luovuta helpolla. Koska kyseessä on nettivalmennus, niin paljon olen ottanut asioista myös omatoimisesti selvää.
Sofian ammattitaidosta nyt on turha mun mielestä puhua yhtään mitään. En tiedä onko virallinen personal trainer, mutta se onko vai ei, ei todellakaan kerro yhtään mitään. Suomessa pääsee maksulliseen parin kuukauden pt-kouluun ja se koulu ei sinusta mitään huippuvalmentajaa tee. Tässäkin asiassa, aivan kuin esim. myyntibisneksessä, kokemus tuo varmuutta ja osaamista.
Joku sanoi, ettei ostajia näille paketeille olisi... Voin kertoa, että väärässä olet. ;) Ja ennen kuin joku ehtii tulla valittamaan, että olen Sofia tai joku Sofian kaveri, niin vastaan jo nyt että en ole. En itsekään Sofian julkisuuskuvasta pidä, mutta tähän hommaan olen tyytyväinen.
Nämä viimeiset lauseesi paljastavat, kuinka nolosti yrität mainostaa palveluitasi :-D Et ole ihan ensimmäinen "Olen ihan vain asiakas" joka on paljastunut aivan joksikin muuksi, kuin vain asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sofia mainostaa kyllä parhaita tuloksia jnejne mutta kaikilta olen kuullut että rahat mennyt hukkaan. Sofialla ei aikaa vastailla kysymyksiin jnejne ruoka todella niukkaa. En tuhlaisi rahojani!
Keltä kaikilta? Väitätkö tuntevasi useitakin (saatikka kaikki) tuohon valmennukseen osallistuvia?
Kira Kososen blogissa oli juttua Sofian nettivalmennuksesta.
http://www.kirakosonen.com/lifestyle/wellbeing/body/8397/fit-by-sofia-p…
En voi suositella Sofian valmennuksia.. Itse ole basicin ja bootyn käynyt. Sofiaa ei kiinnosta hänen valmennettavat. Ei vastaile facebook ryhmissä mihinkään asiakkaiden kysymyksiin yms vaikka mainoksissaan lupailee eri menoa. Muutenkin toi Sofian touhu ei enää näytä mitenkään urheilulliselta tai esimerkilliseltä. Viikkoja juhlimista dubaissa ja elelee ties kenen rahoilla. Kadun itse että koskaa tuin häntä ja hänen bisnestään ja ostin valmennukset.
Martina, Mira Kasslin, Sofia, Eevi Teittinen, Rita ja Aki jne tarjoavat hyvinvointivalmennuksia.
Itse ostin kanssa n. vuosi sitte tän Fit By Sofia Basicin ja voin sanoo, että ainakin mun osalta oli aivan rahan tuhlausta koko ohjelma. En tietenkään voi kaikkien puolesta sanoa. Edelleen harmittaa, että menin tuhlaamaan 80e tähän, kun oon saanu parempia tuloksia ihan omasta hatusta vedetyillä treeneillä. HIIT ja jalkatreeni olivat mahdollisesti ainoat, missä edes vähän syke nousi, muutoin ei edes lämmin tullut vaikka kuinka isoilla painoilla tekisi. Sofia kehuskeli myös, kuinka vastailee kysymyksiin yms. mutta todellisuudessa fb-ryhmään on palkattu täysin toinen henkilö vastailemaan Sofialle osotettuihin kysymyksiin. Ruokavalio tuli vasta sitten, kun sitä pyydettiin. Aluksi oli annettu pelkät makrot, joista sitten pitäisi ihmisen, joka ei ole yhtään perillä näistä asioista, tehdä itse omat ruokavaliot. En suosittele kenellekkään Sofian ohjelmia, ainakaan tätä Basicia. BS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä olettaisi ja odottaisi jonkilaista liikunta-alan tutkintoa mutta tosi moni tekee näitä hommia ilman...
Miksi suomessa pitää aivan kaikkeen olla tutkinto?
Niinpä, kyllä mun mielestä jatkossakin toisten terveydellä pitäisi päästä leikkimään ilman mitään vastuuta. Eiku hetkinen...
Tulisipa jo puoskarilaki. Moni noista fitness-ihmevalmentajista katoasi sekunnissa markkinoilta, kun joutuisikin vastuuseen asiakkaiden hiusten, hampaiden, hormonitasapainon tai mielenterveyden pilaamisesta. Kovat fitness-laihdutuskuurit eivät ole mikään leikin asia.
Vanha ketju, mutta kommentoinpa kuitenkin. Mulla lähti 10 kg tällä ohjelmalla vuosi sitten. Jos oikeasti pakko saada painoa alas, niin ohjelma toimii, kun sitä noudattaa. Aika on loppujen lopuksi niin lyhyt, että on se kumma, jos ei sen aikaa pysty syömään ohjeiden mukaan. Kysymyksiä, joita ryhmässä joskus esitetään, on todella tyhmiä. Niin, kyllä niihinkin pitäisi vastata, että on ryhmä ehkä liian hiljainen niille, jotka tarvitsee kädestä pitelijää. Hinta on sen verran edullinen kuitenkin, että jos osaa lukea ja tekee niin kuin käsketään, niin tuloksia tulee.
Sofiahan on fiksu, hakee itse valmennukset ulkomailta todella arvostetulta valmeltajalta, jotka sitten jakaa hyväuskoisille suomalaisille ja rikastuu.
Älkää olko hölmöjä ja tukeko tätä.
Hankkikaa sitä tietoa netistä helposti saatavilla ja valmennusta ihan oikealta valmentajalta. Sofialta taisi tuo muutaman kk koulutus jäädä kesken ja vaikka sen loppuun olisi käynyt ei täysin ammattilaisesta kuitenkaan voisi puhua.
Etävalmennus on muutenkin vähän niin ja näin, siellä ei ole kukaan korjaamassa vääriä liikeasentoja, jotka johtavat helposti loukkaantumisiin, myöskään Soffilla ei ole pätevyyttä jakaa ravintoneuvoja, ei sitten minkäänlaisia. Herätys nyt tuohon touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Martina, Mira Kasslin, Sofia, Eevi Teittinen, Rita ja Aki jne tarjoavat hyvinvointivalmennuksia.
ja sitten on niitä oikeita asian tuntevia valmentajia, joilta nämä insta valmentajat ohjeita hakevat, miksette suoraan hae sieltä valmennusta?
Saisi lakikin muuttua sen verran, että ammattipätevyys pitäisi näillä "valmentajilla" olla iso vastuu, vähän koulutusta. Ei ne lääkärit, fyssarit, ravintoterapeutit ja muutkaan muiden terveyteen vaikuttavat ammattilaiset turhaan kouluja käy. Älytöntä ettei näiltä "valmentajilta" sitä vaadita, ne vaikuttavat kuitenkin ihmisen hyvinvointiin niin rajusti, mutta vastuuta ei ole.
Julkisuudesta ei tule mieleen ketään valmentajaa jolla oikeasti olisi koulutusta ja todellista pätevyyttä laihdutus ja terveysasioihin, lähinnä vaan vähentävät kaloreita ja käskevät käymään salilla ja tuota sitten myyvät kovalla hinnalla netissä.
Fit by Sofia - Prison booty ois aika kova?
Sofia mainostaa kyllä parhaita tuloksia jnejne mutta kaikilta olen kuullut että rahat mennyt hukkaan. Sofialla ei aikaa vastailla kysymyksiin jnejne ruoka todella niukkaa. En tuhlaisi rahojani!