Joko rehevät av-mammat ovat saaneet....
...toosaansa tälle aamulle kullia? Täälllä sitä nimittäin olisi tarjolla.
t. pervo-kake
Kommentit (13)
Av- mamma -79 kirjoitti:
Olin eilen täällä Gambiassa neljän isokaluisen miehen kimppasessiossa. Sain vihdoinkin toteuttua fantasiani double penetrationista. Tuntui tosi täyttävältä kun molemmissa rei'issä oli valtavat mustat kalut.
Av- mamma -79
En usko. Gambian lennätinlaitoksella ei ole kykyä välittää "Ä" kirjaimia, joten oletan että istuit kotonasi kuvittelemassa tuon tilanteen ja nähdesssäsi tämän ketjun huomasit tilaisuutesi provoiluun koittaneen.
Itis ei ole Gambia, vaikka se väliltä siltä näyttääkin.
t.pervo-kake
No niin av-mammat, rönttöstä tiskiin.
t.pervo-kake
Eilen kävin yhtä yyhoota "auttamassa". Ihanan kiimaista posliinia nuolin kunnolla, nussin ja toisella kierroksella sain jopa persettä. Pari tuntia siinä oli aikaa, nainen lähti hakemaan lapsiaan ja minä hyvin ansaitulle oluelle. Kiitos vaan T****.
t.pervo-kake
Ja taas olisi tarjolla.
t.pervo-kake
Joo kiitos kysymästä, sain mieheltä eestä ja takaa aamulla ennenkö se lähti töihin. Siinä ei kauaa mennyt kun mies polki menemään, mulla rinnat heilui ja maha ja takamus hyllyi tahdissa. Sain kyllä mahtavasti eikä mieskään valitellut. Nyt alkoi ihan taas tehdä mieli kun ajattelenkin sitä tunnetta kun kassit hakkaa herkkiä paikkoja takaapäin pannessa ja sormet pusertaa pyllynposkien pehmeää lihaa...
Vierailija kirjoitti:
Joo kiitos kysymästä, sain mieheltä eestä ja takaa aamulla ennenkö se lähti töihin. Siinä ei kauaa mennyt kun mies polki menemään, mulla rinnat heilui ja maha ja takamus hyllyi tahdissa. Sain kyllä mahtavasti eikä mieskään valitellut. Nyt alkoi ihan taas tehdä mieli kun ajattelenkin sitä tunnetta kun kassit hakkaa herkkiä paikkoja takaapäin pannessa ja sormet pusertaa pyllynposkien pehmeää lihaa...
Aijai, kuulostaa oikein kiihottavalta. Taidat olla posliini?
t. pervo-kake
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. pervo-kake
Valitettavasti en ole siinä sun tyyppiä, karvainen pöheikkö on, muuten olen rehevä ja isonänninen isoilla rinnoilla.
Enpä saanut. Seuraavan kerran mut hoitelee mun rakastaja ensi keskiviikkona. Hänen käsissään on ihana olla.
Lapsukaiset isällään, joten toiveena on saada.
Kaikki miehet eivät pidä missimitoista....tiedäthän sen itsekin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. pervo-kake
Valitettavasti en ole siinä sun tyyppiä, karvainen pöheikkö on, muuten olen rehevä ja isonänninen isoilla rinnoilla.
Se oli vain raaka arvaus. Itseasiassa karvoituksella ei ole mitään merkitystä, mutta juuri isoista nänneistä pidän ja siitä, että nainen on kunnolla rehevä.
t.pervo-kake
Olin eilen täällä Gambiassa neljän isokaluisen miehen kimppasessiossa. Sain vihdoinkin toteuttua fantasiani double penetrationista. Tuntui tosi täyttävältä kun molemmissa rei'issä oli valtavat mustat kalut.
Av- mamma -79