YSKIVÄ NAAPURI
En voi nukkua kun yläkerran naapurini yskii aivan vimmatusti?? MITÄ TEEN. Työvuoroni alkaa 6.00, joten herään 4.30... tätä on jo jatkunut viikon. VOINKO sanoa asiasta? Vai onko se turhan päivästä kitinää? Korvatulpilla en osaa oikein nukkua. Tosi ärsyttävää kun itsellläni työajat on mitä on!
Kommentit (14)
Ei se sitä tahallaan tee. Mitä sanominen auttaisi??
Asia häiritsee niin kauan kun sen antaa häiritä
Kerrankin ei-trolli, näitä HELVETISTI RYKIVIÄ, HRYÖÖÖH ÖH ÖH-ihmisiä on.
Naaapurissa 25v mies vetää röökiä tauotta, ja äänet sen mukasia, yötäpäivää se ramppaa hissillä eestaas, milloin se rykii ja körssittelee ulkona millon kämpässään ja rykii. Kovat bileet sillä silti.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
No yskimiselleen ei kukaan mitään voi, johtui se sitten sairaudesta tai röökillä itseään sairastuttamisesta. Jos kyseessä on omistusasunto niin ehkä pitäisi sitten ottaa hallituksen kokouksessa puheeksi täysin paska äänieristys, jos kyse vuokrakämpästä niin muuttakaa pois. Kenenkään yskälle ei mitään voi, mikään laki ei tule sanomaan että et saa sitten yskiä.
Muutto, korvatulpat, äänieristyksen korjaus. Tässä vaihtoehdot, valitse mikä itsellesi helpoin tai mieluisin.
Entäpä kun itse sairastut ja yskit. Miten reagoisit jos naapurisi tulisi valittamaan...... Aivan, sitä minäkin.
Olen miettinyt jo kauan onkohan naapurin nuorella naisella keuhkosyöpä tai orastava astma. Tuli joskus keskusteltua ja kävi ilmi ettei tupakoi tai ole asmaatikko.
Aina kun kiipeää portaat neljänteen kerrokseen, yskii ihan hirveällä äänellä varmaan kymmenen minuuttia. Olenkohan kyylä jos ilmaisen huoleni ja kehotan lääkärikäyntiä. Se yskä kuulostaa oikeasti sellaiselta terminaalipotilaan veriyskältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt jo kauan onkohan naapurin nuorella naisella keuhkosyöpä tai orastava astma. Tuli joskus keskusteltua ja kävi ilmi ettei tupakoi tai ole asmaatikko.
Aina kun kiipeää portaat neljänteen kerrokseen, yskii ihan hirveällä äänellä varmaan kymmenen minuuttia. Olenkohan kyylä jos ilmaisen huoleni ja kehotan lääkärikäyntiä. Se yskä kuulostaa oikeasti sellaiselta terminaalipotilaan veriyskältä.
Olet kyylä. Ei se yskä siltä yskijältä itseltään ole jäänyt huomaamatta ja mikäli hän haluaa hän varmastikkin osaa mennä lääkäriin ei siihen sinun sanomisiasi tarvita. Ja varmaan on jo käynytkin lääkärissä mutta kuvitteletko että se paranee sillä yhdellä lääkärikäynnillä.
Aattelitko tosiaan, että se naapuri lopettaa yskimisen kun käyt ovella sanomassa? Valitatko isännöitsijälle jos yskiminen sanomisesta huolimatta jatkuu? Pystytkö itse lopettamaan yskimisen noin vaan?
Ei tuollaista voi hyväksyä. Pitää mennä pihalle yskimiskatokseen rykimään.
Etsi toinen nukkumapaikka kotoasi. Nyt ääni ehkä kulkee kantavaa seinää pitkin. Toisessa paikassa ehkä kuuluu vähemmän.
On todellakin aivan turhaa sanoa, minkä se sille voi, että on kipeä? Ei varmasti yski tahallaan.