Jos NYT joku pyytäisi sinua ulos ja juhlimaan
Kommentit (22)
Sanoisin että ei kiitos, menen huomenna kuudeksi töihin ja olen juuri menossa nukkumaan.
Sanoisin että tänään ei kyllä sovi. Jos olisi siis pakkopakko mennä, ottaisin ehkä lasin viiniä ja alkaisin meikata . Onneksi ei tarvi lähtee :D
Varaamaan hotellihuoneen Hämeenlinnasta. Siellä pitää olla aamulla klo 9, joten parasta lähteä juhlimaan sinne, niin saa aamulla nukkua pitkään.
Taistella puoli sekuntia päässäni jonka jälkeen muistaisin taas että minulla on alkoholi ongelma, sitten lääkekaapista antabus lasiin ja kohtelias kieltäytyminen. N24
Vaihtaisin vaatteet, ei tarviis tehdä muuta.
Pitäisi käydä paskalla ja suihkussa.
Vaatteet päälle ja menoksi. Huomenna vapaa.
Tosin, on niin mukavan lämmin viltin alla, että tässä on hyvä.
Sanomaan, että vanha ei jaksa näin keskellä työviikkoa.
Sanomaan että en pysty, olen niin väsynyt etten jaksa edes pukeutua.
Suihku, vaatteiden vaihto ja meikkaus. Meikatessa lasi viiniä ja olisin lähtövalmis vajaassa tunnissa. Mihin mennään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ensimmäisenä joutuisit tekemään?
Kieltäytymään. No, maailmanympärysmatkasta en kieltäytyisi, mutta kaikesta muusta.
Sinkkumies
Käymään suihkussa. Alkaa hiukset olla aika likaiset jo.
Sanomaan että jos pillua saan niin mä lähden mukaan.
Kieltäytyisin.
Herätyskello soi aamulla 05.30 ja menen töihin. Ja vaikka en menisikään, ei nykyään kiinnosta juhliminen. Jos olisi joku teema (jonkun synttärit, yllätys, jonkun bändin keikka tai vastaavaa) voisin mennä jos ei aamulla töihin menoa :)
Pitäisi kertoa että olen tukevasti raskaana eikä juhliminen onnistu hetkeen mutta katsotaan kesällä asiaa uudestaan.
Lähden, jos tarjotaan essoja, kokkelia tai piriä. Alkon kanssa läträäminen ei kiinnosta.
Sanomaan, että hei mulla on jo treffit lasagnen kanssa, työhakemus just melkein valmis ja ihana mies vihdoin kotona, nähää joku toinen kerta.