Miten diilata kaljuuntumisen kanssa?
Ärsyttää ihan helvetisti. Eikä sille mitään voi. Olis nyt edes kymmenen vuotta vielä pysynyt.
Ja sekin vielä että minusta kalju ei vain sovi minulle.
t.m32v
Kommentit (10)
Joillekin tulee aikaisin rypyt, joillakin harmaantuu nuorena hiukset, joillekin tulee riipputissit ja selluliittia. Kaikki vanhenevat omaan tahtiinsa ja jotkut näkyvästi. Se on laiffii, diilaa sen kanssa.
Ei haittaa ja hyvä kun oot leikannut hiukset kaikkialta lyhyeksi :) ja tostakin lyhemmäksi voisit leikata. Kaljut on monen naisen mieleen.Ainakin mun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva
Tuommoinen.
Ei muuta kuin lyhyemmäksi vain. Kupolikaan ei ole mikään päärynä, vaan ihan hyvän muotoinen pää, niin hyvin toimii jos vedät millikoneella pienimmillään pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa ja hyvä kun oot leikannut hiukset kaikkialta lyhyeksi :) ja tostakin lyhemmäksi voisit leikata. Kaljut on monen naisen mieleen.Ainakin mun :D
Pidän yleensä lyhyempänäkin. Sivuilta vain kasvaa vielä vauhdilla. Kone leikkaa muistaakseni 3mm asti. pelkällä terällä menis kyllä päänahka ruvelle, halpiskone ja vanha kun on.
Suomalaiset ukot kaljuuntuessaan kasvattavat parran kompensoimaan kaljuaan. Miksi suomiukoilta lähtee hiukset niin aikaisin? Mieystäväni on irakista, hän on 45-v. ja paksut, upeat hiukset tallella. Muutama harmaa hius siellä täällä, se tekee hänestä entistä charmikkaamman.
No mitäpä jos vain hyväksyisit asian? Kun ei sille kerran mitään voi, niin mitä turhaan stressata asiasta. Ole mukava ihminen niin ei siinä mitkään kaljut haittaa.