Villit yh-äidit
Tapaillut useita yksinhuoltaja äitysiä.. seksissä estottomia kiihkeitä kokeilunhaluisia, parasta seksiä.. tietenkin poikkeuksia on niinku kaikissa..
Mut näin yleisesti enemmistö kiihkeitä villiä naisia..
Kertokaa salaisuutenne?
Ps: tapaamisiin;)
Kommentit (31)
Onko asia oikeasti noin?
t.sinkkuäiti
Yks sinkkuäiti vastaa:
Olen seksin suhteen enemmän avoimempi ja estottomampi kuin koskaan. Mutta en koe, että se johtuisi siitä, että olen kolmen lapsen yh, vaan ikä ja erilaiset kokemukset ovat saaneet tämän aikaan. Itsevarmuutta on tullut enemmän. Mutta en usko, että yh:na olemisella on mitään tekemistä asian kanssa.
N40 ja risat
Lapsen saanti ja äitiys, ovat kyllä karaisseet, ei hetkauta enään muiden mielipiteet, itsevarmempi olen lapsen saatuani oikeastaan kaikilla osa-alueilla elämässäni. Jopa oman kehon kuvasta olen varmempi, vaikka raskaudet on verottanut.
En halua tällä hetkellä mitään kunnon suhdetta, mutta kun arkea pyörittää yksin, suurimman osan ajasta lasten kanssa. Sitä vaan alkaa kaivata/himoita kosketusta. Ja kun lapset ovat isällään, se täytyy käyttää hyväksi, himot ovat päässeet kasautumaan. Tälläkin hetkellä on kiimainen olo.
Pitääkö olla yh? Vai kelpaako sinkkuäiti jolla yhteishuoltajuus??
Silloin harvoin kun on mahdollista harrastaa seksiä, niin tottakai on hulluna kiimasta. Ei liity äitiyteen tai mihinkään muuhun kuin siihen, että tilaisuuteen on tartuttava, silloin harvoin kun on vapaata ja kohdalle osuu joku kiinnostava mies. Kaksi epätodennäköistä asiaa siis.
Silti tunnustan, että parisuhteessa himot laantuu; kun näkee toisen pieruverkkareissa päivästä toiseen, niin mieluummin vaikka nukun. Ei kiitos parisuhdetta enää.
Yyhoo äideillä on kiima keskimäärin rajumpaa, syitä on monia.
Usein parisuhteessa olleessaan tottuivat säännölliseen kullin saamiseen mutta erotessa se loppuu. Sitten kun tämä aikansa patoutuu ja tulee niitä vapaa iltoja jolloin lapset isällään niin homma alkaa purkautua. Lisänä kiihoke uudesta kokemuksesta saa sydämen pamppailemaan ihan eri tavalla.
Tämän päälle näyttämisen halu "itsenäinen nainen" tyyliin ja kaipuu nuoruusvuosiin (vrt keskiän kriisi) saavat yyhoon kokeilemaan ja naimaan useita eri miehiä.
Myös lisääntyvä kokeilunhaluisuus perustuu samaan asiaan, "koitetaan nyt kun kerran voi".
Tätä jatkuu aikansa kunnes pahimmat paineet on hävinnyt ja alkaa uuden kumppanin etsintä. Hänetkin hurmataan ensin seksuaalisesti ja sitte koukutetaan muuten. Pikku hiljaa kokeilut loppuvat ja villi sinkkuäiti aika jopa painuu unholaan, vain joskus humalassa muistellaan. Jos uusi kumppani sattuu kommentoimaan sitä aikaa se kuitataan "jokaisella on eletty elämänsä ja historia jne". Jos taas uusi mies kertoo panotarinoita ja villeistä sinkkuvuosista niin se on iljettävää ja niin edelleen.
Kyllä asia noin taitaa mennä. Olen ollut eroottinen nainen aina, ja liiton kariutumisen myötä on säännöllinen sukupuolielämä muuttunut ja muuttanut luonnettaan. Säännöllisestä on tullut epäsäännöllistä.
(Myönnän että asiassa tulee joskus otettua irtiottoja... ei ole saanut pitkään aikaan ja pitää saada varmuuden vuoksi varastoon...*hymy)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asia noin taitaa mennä. Olen ollut eroottinen nainen aina, ja liiton kariutumisen myötä on säännöllinen sukupuolielämä muuttunut ja muuttanut luonnettaan. Säännöllisestä on tullut epäsäännöllistä.
(Myönnän että asiassa tulee joskus otettua irtiottoja... ei ole saanut pitkään aikaan ja pitää saada varmuuden vuoksi varastoon...*hymy)
Ja mikäs siinä, hauskanpito on hauskaa ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikäs siinä, hauskanpito on hauskaa ..
Ai niin...en ole täällä sataan ja tuhanteen kertaan parjattu yh.
Olen itsenäinen nainen, lapset maailmalla omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Yks sinkkuäiti vastaa:
Olen seksin suhteen enemmän avoimempi ja estottomampi kuin koskaan. Mutta en koe, että se johtuisi siitä, että olen kolmen lapsen yh, vaan ikä ja erilaiset kokemukset ovat saaneet tämän aikaan. Itsevarmuutta on tullut enemmän. Mutta en usko, että yh:na olemisella on mitään tekemistä asian kanssa.
N40 ja risat
Aika hyvä ja luonnollisen tuntuinen vastaus. / wiljami
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kelpaa ;) ja edellyttää että se on mahdollista molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vai että olet ryhtynyt varastoimaan.
Kuulostaa mielenkiintoiselta. / wiljami
Vierailija kirjoitti:
Yks sinkkuäiti vastaa:
N40 ja risat
Kerro lisää, pyritkö mahdollisimman erilaisiin kokemuksiin? /M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks sinkkuäiti vastaa:
N40 ja risat
En etsi mitään seikkailuja enkä pyri erilaisiin kokemuksiin. tms. Haluaisin löytää vakituisen kumppanin, jonka kanssa kokea ihanaa molempia tyydyttävää seksiä. Tottakai alussa pitää yrittää eri tavoilla löytää se yhteinen sävel sängyssä.
Minulla oli jonkin aikaa hyvä, pitkä seksisuhde ihanan miehen kanssa, mutta se päättyi, valitettavasti. Nyt olisi toiveena löytää uusi vakituinen kumppani, lähinnä seksin ja läheisyyen takia. En etsi uutta isää lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks sinkkuäiti vastaa:
N40 ja risat
En etsi mitään seikkailuja enkä pyri erilaisiin kokemuksiin. tms. Haluaisin löytää vakituisen kumppanin, jonka kanssa kokea ihanaa molempia tyydyttävää seksiä. Tottakai alussa pitää yrittää eri tavoilla löytää se yhteinen sävel sängyssä.
Minulla oli jonkin aikaa hyvä, pitkä seksisuhde ihanan miehen kanssa, mutta se päättyi, valitettavasti. Nyt olisi toiveena löytää uusi vakituinen kumppani, lähinnä seksin ja läheisyyen takia. En etsi uutta isää lapsilleni.
Hmm,
Suora kysymys, entä jos mies osoittautuu jo varatuksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko asia oikeasti noin?
t.sinkkuäiti
Tosi on!
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan kelpaa.. ;)
Aikoinaan treffailin pääasiassa yh äitejä, upeita halukkaita naisia, osalla sitoutumisen tarve liian iso. Panna sai miten vain.
Nykyinen vaimoni oli myös sinkkuäiti, sai naida miten vain, valokuvata ja filmata. Teki kaikkea pervoa, vaikkapa kurkulla tai julkisesti.
Nyt aikojen päästä ei enää suostu, kiimaa toki on mutta pääasiassa vain pilluun ja pimeässä. Joskus kännissä vanha kiimanen yyhoo palaa irstailujen merkeissä