Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile hetkeä, jolloin tunsit olosi kauniiksi ja seksikkääksi. Millainen hetki se oli?

Vierailija
23.01.2017 |

Minä aloitan:

Ajoin kesäyönä pitkällä suoralla tiellä yksin isäni autossa kivan yökerhoillan jälkeen (olin kuskina). Yhtäkkiä rinnalleni ajoi auto täynnä nuoria söpöjä jätkiä, jotka vilkuttelivat ja lähettivät lentosuukkoja. Hymyilin ja vilkutin takaisin, ja koska tie oli täysin autio, he ajoivat pitkän matkaa rinnallani tehden flirttailevia eleitä, kunnes tiemme lopulta erkanivat, kun minun piti tehdä käännös. Ihana yksittäinen muisto vuosien takaa :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain kuulla olevani raskaana. Tylsää, mutten ole koskaan tuntenut itseäni naisellisemmaksi kuin silloin.

Vierailija
2/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunsin oloni kauniiksi raskaana. Tunsin myös oloni kauniiksi, kun aivan järkyttävän komee ja kiva baarimikko hääräsi pöytämme ympärillä koko illan kerran ulkomailla. Ensin en tajunnut, että se hääräsi minun takiani 😂

Seksikkääksi tunnen oloni, kun laitan jotain pikkukivaa päälle mieheni mieliksi. Olen tosin sexynä vähän liian ujo ottamaan vastaan kaikkea sitä fiilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juontajana isossa tilaisuudessa. 300 ihmistä kuuntelee ja katselee vain minua. Olin laittautunut niin kauniiksi ja kukoistavaksi kuin vain osasin. Tunsin säteileväni. Sain jälkikäteen paljon kehuja.

Huippuhetkiä!

Vierailija
4/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kanssa tunnen olevani ihana, kaunis ja seksikäs.

5/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista miten mieheni sen sanoi, mutta jotenkin ihan aidosti ja spontaanisti ilmaisi lempparikohdan kehossani olevan mun reidet ja alaselkä. Siis REIDET!? Ne oli ollu itsetuntoa kolhivan rumat aina siihen asti ja mies ei tiennyt sitä, en ollut paljastanut yhtäkään epäkohtaa itsetunnossani hänelle joten mitään ei voinut säälistä sanoa. Se olisi voinut valita jonkun mun hyvistäkin kohdista, mutta ei valinnut! Muistan kuinka katselin niitä peilistä monet illat ja tunsin itseni kauniiksi. Sillon tapahtui eka iso käänne oman ulkonäön tykkäämisessä ja uskalsin sen jälkeen käyttää taas shortseja ja hameita kesäsin ilman sukkiksia. En ollut lapsuuden jälkeen kehdannut ja nykyään se tuntuu ihan hullulta.

Kun kuulin, että yksi mies oli sanonut kaverilleen mun kasvoja kauniiksi. Mietin sitä useita vuosia. Siinä ei nimittäin voinut olla mitään taka-ajatuksia, sääliä tai mitään. Mun ei ollut tarkoitus kuulla sitä, se siis oikeasti tarkoitti sitä! Yritin peitellä onneani sen kuullessani, mutta posket varmaan helotti kivasti ja silmät suurena menin hiljaiseksi. :D

Vierailija
6/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olon saunassa yhdessä perheen kanssa. Lapset puuhasivat omiaan ja siinä suihkussa mies katseli hetken minua, ja tuli yhtäkkiä kuiskaamaan korvaani, että olen kaunis ja kosketti pimppaani nopeasti. Se halu ja ihailu mikä paistoi toisen silmistä, oli herkkua naiseudelleni. Yhdessä 15 vuotta.

Vierailija
7/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ap tykkäsi seksuaalisesti ahdistelusta. Minä olisin soittanut poliisit.

T: Feministi

Vierailija
8/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi kun astuin hääpäiväni aamuna ulos ovesta täydessä tällingissä ja sulhoni oikeasti jäi vain seisomaan suu auki keskelle pihaa (hän oli tullut hakemaan hääkuvaukseen) ja sanoi "Mä en voi uskoa että saan noin järjettömän kauniin vaimon."

Seksikkääksi samaisen päivän päätteeksi hääyönä, kun mieheni näki minut ensi kertaa alasti:)

Vierailija
9/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliseistä, mut poikaystäväni saa mut joka päivä tuntemaan kauniiksi ja seksikkääksi. Ihan vain eleillä ja kosketuksilla saa mut kuvittelemaan että olisin oikeasti jotenkin erityinen.

Vierailija
10/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä alalla, jossa ollaan työvaatteissa ja hiukset tulee olla kiinni. Olin kerran kaupassa omissa vaatteissani ja hiukset auki ja kauniisti laitettuna. Vastaan tuli miespuolinen työkaveri, jonka naama venähti kun näki minut, alkoi hymyillä ja katsoi ihailevasti. Tästä on aikaa jo muutama vuosi, mutta edelleen lämmittää mieltä.

Ja tarviiko edes sanoa, että oma mies ei ikinä ole kehunut ulkonäköä. Tai sanoi hän kerran, että "en minä sun kanssasi olisi mennyt naimisiin jos olisit ruma." Tuo taitaa olla kauneinta mitä hän on ikinä ulkonäöstäni sanonut.... Mutta sanoo kyllä rakastavansa :) Siltikin, tuo työkaverin katse jäi mieleeni. Ja mitään vipinää välillämme ei ole.

Vierailija
11/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan koskaan oman miehen kanssa.Hän ei sano,eikä osoita mitään positiivista minua kohtaan.Viimeksi varmaan perhetuttumme (siis mies;oli silloin jo eronnut),joka tuli yllättäen kylään ja yllätti minut tiukassa topissani ja pienissä shortseissa.Sain ihailevia katseita silloin.

Vierailija
12/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naapurin Reiska työnsi kullinsa perärööriini

Vierailija
13/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olon saunassa yhdessä perheen kanssa. Lapset puuhasivat omiaan ja siinä suihkussa mies katseli hetken minua, ja tuli yhtäkkiä kuiskaamaan korvaani, että olen kaunis ja kosketti pimppaani nopeasti. Se halu ja ihailu mikä paistoi toisen silmistä, oli herkkua naiseudelleni. Yhdessä 15 vuotta.

Jotenkin yök.

Vierailija
14/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viikonloppuna, kun tapailemani mies ei saanut tarpeekseen suutelemisesta ja nuolemisestani, ja kehui vilpittömästi kauneuttani <3. En ole koskaan aiemmin kokenut niin eroottista ja romanttista rakastelua.

Huh, olen edelleen aivan pyörällä päästäni, niin ihanaa se oli. Ja edelleen tunnen itseni seksikkääksi.

Vierailija
15/21 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puin eka kerran bikinit päälle ja katsoin peilistä. En ollut nähnyt itseäni niin naisena ikinä aiemmin.

Vierailija
16/21 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
17/21 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni kanssa joka päivä. Vielä vuosienkin jälkeen hän onnistuu tässä päivittäin.

Vierailija
18/21 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin eletty pitkään eksän kanssa ilman seksiä ja sitten sain päähäni kokeilla vieläkö omat kädet tuntuu hyvältä. En ollut tyydyttänyt itseäni sitten teinivuosien.

Hävetti ja nolotti, kunnes tajusin ajatella että joskus vuosien päästä olen joka tapauksessa kuollut. Siis että jos nyt nautin, niin se on vaan elämästä nauttimista.

Erohan siitä seurasi. Rupesin katsomaan peilistä naista.

Vierailija
19/21 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus baarissa hetkeä ennen kuin joku tulee sanomaan "sä näytät masentuneelta, hymyilisit enemmän, ootko muuten harkinnut laser-leikkausta, hiukset voisit laittaa eri tavalla..." Joo, kiitti, lähdenkin tästä vessaan itkemään.

Vierailija
20/21 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kanssa. Hän osaa sanoa juuri oikeat sanat. Yksi hassu esimerkki on se, että olen hänen mielestään kaunis, seksikäs ja pitkä. :D Hän on itse vähän minua lyhyempi ja joskus ennen suhdetta ajattelin olevani hänelle "liian pitkä". Ja nyt se onkin yksi asia, josta hän minussa tykkää. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän