Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen suhteessa ihan kamalan miehen kanssa :"(

Vierailija
23.01.2017 |

Ja haluan pois. En tiedä milloin pääisin lähtemään. Kerron tarinani:

Alettiin seurustella kun olin toipumassa vakavasta masennuksesta ja itsetuntoni oli pohjalla, mies osteli kukkia ja koruja, kokkaili ja piti hyvänä. Pikkuhiljaa asiat alkoivat kuitenkin muuttua ja vasta NYT tänään tajusin kunnolla, että minun pitää päästä pois.

Mies kontrolloi kaikkea mitä teen. Hän on todella tarkka omista rahoistaan, mutta ostelee välillä minun rahoilla, eikä tietenkään maksa takaisin.
Mies päättää milloin saan mennä ulos ja hän seuraa menojani jälkikäteen sovelluksella, josta näkyy missä olen liikkunut.
Mies esimerkiksi haluaa joka ilta katsoa omat lempi ohjelmansa rauhassa, en saa käydä edes keittiössä silloin. Minun on oltava hiljaa makkarissa ja edes vessaan en saa mennä.

Mies on töninyt, repinyt, sylkenyt päälle, potkinut ja kuristanut minua.

Pari vuotta sitten minulla oli aivan kamala nälkä ja yritin hiippailla keittiöön kun mies katsoi telkkaria, mutta kun hän kuuli minut niin haukkui, että olen narsisti kun "pakotin hänet keskeyttämään sarjan katsomisen tuon kolinan takia"

Mies päättää tasan tarkkaan missä kylässä käydään ja miten kauan ollaan. Kerran testasin ja venytin lähtöä 15 minuuttia (meillä ei ollut kiire minnekkään) no loppupäivän sainkin taas kuulla mikä narsisti olen kun kuulemma aina minun päätettävissäni monelta mennään ja tullaan. Nykyisin en sano enää missään vastaan vaikka tiedän, että mieheni valehtelee.

Aluksi tämä myötäily toimi ja hän ei kajonnut minuun, mutta nykyisin jos en vastaa tarpeeksi nopeasti kun hän kysyy, tai jos vaikka naamallallani on väärä ilme niin hän saattaa vaatia vastaamaan eri tavalla tai suuttua.

Minulla ei ole enää yhtään ystävää kun mieheni kieroili heidätkin pois elämästäni, hänellä kyllä on kymmeniä kavereita joita tapaa jatkuvasti. En myöskään saa harrastaa mitään, kävelyllä kyllä saan käydä, mutta vain niin, että mies voi koko ajan nähdä minut parvekkeeltamme.

Olen myös miehen mielestä oksettava läski vaikka olen 170cm ja painan 46kg.

Tiedän nyt, olen pulassa ja minun on päästävä pois, mutta milloin ja miten?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kyllä olet kamalassa tilanteessa, oikeesti. Mies on vielä agressiivinen niin ei sinulla ole kuin yksi vaihtoehto. Pakkaa kamat, vain ne välttämättömimmät, kun mies on asioillaan tai jos hän ei poistu ilman sinua niin keksi veruke, lähetä vaikka kauppaan ja lähde! Äläkä koskaan palaa. Mene vaikka vanhempiesi luokse. Sulje puhelin, hommaa uusi numero ja jätä tuo kaikki taaksesi kerralla. Ilmoitat vain vuokranantajalle, että irtisanot asuntosi omalta osaltasi ja jätä avain hänelle/toimistolle.

Älä jää murehtimaan huonekaluja yms. Vaan pakene... älä epäröi äläkä ole enää missään tekemisissä tuon miehen kanssa.

Jos hän ei olisi kuristanut sinua tai muutenkaan satuttanut, selviäisin ns normaalisti, mutta tämä mies on ottanut sinut nyt narun päähän kiinni ja hän on selvästi liimautunut sinuun, niin ei ole kun se yksi vaihtoehto. Muuten voi tilanne kärjistyä aika pahaksi.

Sovi äitisi tai jonkun kanssa, että tulee hakemaan sinut ja milloin. Mahdollisimman pian. Vaikka yöllä, kunhan pääset pois ja äkkiä!

Ap tässä vastailee itselleen..,

:O no en oo kyllä ap!

Vierailija
22/39 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kansanopistot.fi/?sivu=esittely

Läpi vuoden voi kysyä vapaita oppilaspaikkoja. Reppu valmiiksi ja lähde. Asunnon löytäminen voi olla hankalaa ja vaatii rahaa. Ehdit kansanopistossa järjestellä raha-asiat sitten ajan kanssa ja he myöntävät yleensä maksuaikaa tarpeen mukaan. Saat saman tien katon pään päälle ja täysihoidon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi provoilla?

Vierailija
24/39 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läpi vuoden voi kysyä vapaita oppilaspaikkoja. Reppu valmiiksi ja lähde. Asunnon löytäminen voi olla hankalaa ja vaatii rahaa. Ehdit kansanopistossa järjestellä raha-asiat sitten ajan kanssa ja he myöntävät yleensä maksuaikaa tarpeen mukaan. Saat saman tien katon pään päälle ja täysihoidon.

Myös kirkosta voit saada majoitusta kun ne ottaa sinne myös provoilijat...

Vierailija
25/39 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kyllä olet kamalassa tilanteessa, oikeesti. Mies on vielä agressiivinen niin ei sinulla ole kuin yksi vaihtoehto. Pakkaa kamat, vain ne välttämättömimmät, kun mies on asioillaan tai jos hän ei poistu ilman sinua niin keksi veruke, lähetä vaikka kauppaan ja lähde! Äläkä koskaan palaa. Mene vaikka vanhempiesi luokse. Sulje puhelin, hommaa uusi numero ja jätä tuo kaikki taaksesi kerralla. Ilmoitat vain vuokranantajalle, että irtisanot asuntosi omalta osaltasi ja jätä avain hänelle/toimistolle.

Älä jää murehtimaan huonekaluja yms. Vaan pakene... älä epäröi äläkä ole enää missään tekemisissä tuon miehen kanssa.

Jos hän ei olisi kuristanut sinua tai muutenkaan satuttanut, selviäisin ns normaalisti, mutta tämä mies on ottanut sinut nyt narun päähän kiinni ja hän on selvästi liimautunut sinuun, niin ei ole kun se yksi vaihtoehto. Muuten voi tilanne kärjistyä aika pahaksi.

Sovi äitisi tai jonkun kanssa, että tulee hakemaan sinut ja milloin. Mahdollisimman pian. Vaikka yöllä, kunhan pääset pois ja äkkiä!

Ap tässä vastailee itselleen..,

:O no en oo kyllä ap!

Oon ite elänyt suhteessa, jossa sai olla vain ja ainoastaan tämä mies. Kenenkään kaa en saanut olla tekemisissä ilman häntä ja kyttäys kelloa kun kävin kaupassa. Jos meni vähänkin normaalia kauemmin niin olin pettänyt häntä yms. Väkivaltaa ei käyttänyt, mutta oli saanut mut kyllä tiukasti nuoraansa kii. Se, että yritin puhua ni muut vähätteli, höpöhöpö juttuja, ollaan niin rakastuneita, kyllä toi mun olo ohi menee.. no ei menny. Kai kaikki luulikin, että oltiin onnellisia kun oli ihme juttuja kuten, jos ei päivässä sano 20* rakastan sinua niin sitten ei rakasta jne. Hirveä sota ja ne halusin välttää keinolla millä hyvänsä. Loppujen lopuks kun olin hautonu 2 vuotta sitä lähtöä, se onnistu mutta siihen tarvitsin ulkopuolisten apua, että pystyin pysymään päätöksessä. Vaikka oliskin provo, joku voi ihan oikeasti elää tollasessa suhteessa ja se mitä se tarvii, niin tukea! Ja apua! Ei se vain ole niin helppoa astua ovesta ulos, varsinkaan kun kaikki ihmiset on läheltä jo toinen saanut pois :( sitä ei oo sillon enää muuta kun se mies (tai nainen).

Vierailija
26/39 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kirkosta voit saada majoitusta kun ne ottaa sinne myös provoilijat...

Kyllä tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa kuin ap:n mies. Voi olla provo tai sitten ei. Tuossa tilanteessa olisi mahdollisuus kääntyä myös poliisin puoleen koska periaatteessa kyse on vapaudenriistosta mutta ap:n kannattaa päästä pois tuolta ensin. En tiedä missä utopiassa elät mutta kotien seinien sisällä tapahtuu monenmoista paskaa.

Vierailija
27/39 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pakene.

Kirjoitit miehen kuristaneen sinua, se ennustaa eniten tämän tappavan sinut.

Tutkimusten mukaan kuristaminen lisää murhan riskiä 95% parisuhdeväkivallassa!!!!

Pakene.

Vierailija
28/39 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Tämä on ollut jo.

Vierailija
29/39 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää voi olla totta, vähän liian rankka stoori. Millä soveluksella mies seurailee sun menoja? Kävelyllä voit käydä niin, että mies näkee parvekkeelta. Onhan sitä kaikenlaisia narsisteja, jotka kotrolloi, mut että ei saa syödä tai käydä wc:ssä tää on jo liian paksua.

Olen törmännyt paljon pahemaankin. Ihmiset ovat ihanan tietämättömiä siitä, millaisia hulluja maa päällään kantaa. 

T. rikoksen uhrien kanssa työskentelevä

Vierailija
30/39 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tämä on ollut jo.

Mitä, onko todellakin joku nainen jossain jo aiemminkin ollut suhteessa väkivaltaisen, narsistisia piirteitä omaavan miehen kanssa, ja kirjoittanut siitä tänne?! NYT RASTI SEINÄÄN!!

Vierailija
31/39 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama tyyppi..

Selviteltiin asiaa viimeksi, ja kävi ilmi, että olet aikamoinen telaketjufeministi..

Kohta rupeaa laittelemaan linkkejä femmarisivuille..

Vierailija
32/39 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on siellä selvästikin parisuhde narsistin kanssa. Lähde pois. Se vaatii voimaa ja tarvitset tukea. Ystävinä ei voi erota narsistista, joten sitä ei kannata edes yrittää. Lähde vain pois ja rakenna uusi oma elämä. Älä missään tapauksessa turvaa eron jälkeen enää ex-mieheesi. Hän tulee käyttämään sitä sinua vastaan heti ensimmäisen mahdollisuuden tullen. Tiedän kokemuksesta. 

Voimia ja jaksamista <3 Kyllä sinä selviät.

Tässä muutamia linkkejä mistä voit lukea lisää:

http://turpaduunari.fi/narsismi-vakivallan-monet-kasvot/

http://turpaduunari.fi/tag/narsismi/

https://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_ylei…

Vierailija
33/39 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ikkäästi... Nyt hän jatkaa keskustelua itsensä kanssa. " ihanaa kiitos" " ei mitöön, susta on siihrn tyttö" plaa plaa plaa...

Vierailija
34/39 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä on aivan tavallisissa suomalaisissa. Voisin mainita nimeltä muutaman. Heidän puolisonsa tosin ovat olleet työssäkäyviä ja ihan täysipäisiä - ja ovatkin viimein päässeet eroon ukostaan ja kertoneet näitä tarinoita vasta sitten. Miehen kanssa ollessaan ajattelivat, että ei kuitenkaan kukaan usko.

Itsestä se lähteminen on kiinni. Se on vaan uskottava ja lähdettävä jonakin kauniina päivänä. Mielellään poliisien avulla sellaisena päivänä, kun on selvät pahoinpitelyn jäljet.

Puhelimen seurantaohjelma katoaa saman tien, kun hankin halvan nokialaisen siihen prepaid-liittymän - ja pidät sen piilossa mieheltä! Mutta sehän antaa vapauden liikkua missä vaan, kun mies voi kuitenkin seurantaohjelman avulla tarkkailla liikkeitäsi. Eli ei pidä paikkaansa, että et pääsisi mihinkään.

Vierailija
35/39 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap?

Vierailija
36/39 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää provoilla vakavalla asialla?

Vierailija
37/39 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tapaamani suomenruotsalaiset miehet ja muslimimiehet ovat juuri tuollaisia paskiaisia. Suomenruotsalaiset miehet kuitenkin pahempia kuin muslimimiehet. Itse olen suomenruotsalainen nainen.

Vierailija
38/39 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja haluan pois. En tiedä milloin pääisin lähtemään. Kerron tarinani:

Alettiin seurustella kun olin toipumassa vakavasta masennuksesta ja itsetuntoni oli pohjalla, mies osteli kukkia ja koruja, kokkaili ja piti hyvänä. Pikkuhiljaa asiat alkoivat kuitenkin muuttua ja vasta NYT tänään tajusin kunnolla, että minun pitää päästä pois.

Mies kontrolloi kaikkea mitä teen. Hän on todella tarkka omista rahoistaan, mutta ostelee välillä minun rahoilla, eikä tietenkään maksa takaisin.

Mies päättää milloin saan mennä ulos ja hän seuraa menojani jälkikäteen sovelluksella, josta näkyy missä olen liikkunut.

Mies esimerkiksi haluaa joka ilta katsoa omat lempi ohjelmansa rauhassa, en saa käydä edes keittiössä silloin. Minun on oltava hiljaa makkarissa ja edes vessaan en saa mennä.

Mies on töninyt, repinyt, sylkenyt päälle, potkinut ja kuristanut minua.

Pari vuotta sitten minulla oli aivan kamala nälkä ja yritin hiippailla keittiöön kun mies katsoi telkkaria, mutta kun hän kuuli minut niin haukkui, että olen narsisti kun "pakotin hänet keskeyttämään sarjan katsomisen tuon kolinan takia"

Mies päättää tasan tarkkaan missä kylässä käydään ja miten kauan ollaan. Kerran testasin ja venytin lähtöä 15 minuuttia (meillä ei ollut kiire minnekkään) no loppupäivän sainkin taas kuulla mikä narsisti olen kun kuulemma aina minun päätettävissäni monelta mennään ja tullaan. Nykyisin en sano enää missään vastaan vaikka tiedän, että mieheni valehtelee.

Aluksi tämä myötäily toimi ja hän ei kajonnut minuun, mutta nykyisin jos en vastaa tarpeeksi nopeasti kun hän kysyy, tai jos vaikka naamallallani on väärä ilme niin hän saattaa vaatia vastaamaan eri tavalla tai suuttua.

Minulla ei ole enää yhtään ystävää kun mieheni kieroili heidätkin pois elämästäni, hänellä kyllä on kymmeniä kavereita joita tapaa jatkuvasti. En myöskään saa harrastaa mitään, kävelyllä kyllä saan käydä, mutta vain niin, että mies voi koko ajan nähdä minut parvekkeeltamme.

Olen myös miehen mielestä oksettava läski vaikka olen 170cm ja painan 46kg.

Tiedän nyt, olen pulassa ja minun on päästävä pois, mutta milloin ja miten?

Ellei ole provo se tappaa sinut jonain päivänä.Näin se kunnallispoliitikko Paula Björkvistin avioliitto eteni elinkautiseen asti.

Vierailija
39/39 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin kun mies on pois kotoa.

Jätä vaikka puhelin kotiin tai sammuta se niin mies ei pysty seuraamaan sinua eikä hoksaa että olet lähtenyt.