Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiihdänkö jotenkin väärin kun polveni kipeytyy

Vierailija
23.01.2017 |

Varsinkun hiihdän ladulla. Luistellessa ei niin paljoa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kun potkaiset, päästät jalan kiertymään polvesta. Mulla oli aikanaan sama ongelmi "liian rentojen" uintipotkujen kanssa.

Vierailija
2/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kun potkaiset, päästät jalan kiertymään polvesta. Mulla oli aikanaan sama ongelmi "liian rentojen" uintipotkujen kanssa.

Ok. Saattaa hyvinkin olla. Täytyypä tarkkailla kun seuraavan kerran hiihdän.

Mun tekniikassani on varmaan muutenkin paljon parantamisen varaa mutta tykkään silti hiihtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän ongelman takana on yleensä heikot lantionseudun lihakset ja huono lihastasapaino. Tarvitset pakaroita, sisä- ja takareisiä jotta polvi pysyy oikeassa asennossa.

Vierailija
4/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vastaukset kuulostivat loogisilta. Itselläni vähän väärät sääret ja huomaan, että jos latu on koneella ladutettu leveähkö, jalat  ja lonkka kipuilevat. Jos itse tehnyt ladut kapealle uralle niin parempi.

Vierailija
5/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit vaan vanhaa kulumaa polvissa, joka rasittuu hiihdosta.

Vierailija
6/6 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Saattaa hyvinkin olla. Täytyypä tarkkailla kun seuraavan kerran hiihdän.

Mun tekniikassani on varmaan muutenkin paljon parantamisen varaa mutta tykkään silti hiihtää.

Oletko koskaan harkinnut hiihtokouluun osallistumista? Muutamassa tunnissakin tekee jo paljon. Ulkopuolinen näkee hiihdostasi paremmin tekniikkavirheet ja osaa myös auttaa korjaamaan niitä. Kurssi maksaa jonkin verran, riippuen siitä kuinka paljon haluat, mutta on ehdottomasti maksun arvoinen.