Kotiinsaapumisaika ravintolaillan jälkeen
Minkälaisia kotiinsaapumisaikoja teillä yleensä on ravintolaillan jälkeen kun pariskunnasta vain toinen on liikkeellä ystävien tms. kanssa?
Meillä mies on saapunut kotiin useamman kerran ravintolasta tullessaan 5.50-6 aamulla. Olen saanut asiasta aivan älyttömän repeämän...Hän ei asiaa kuulemma ymmärrä mitenkään. Ravintolassa pitää olla tappiin asti. -Miksi? Varattu perheellinen ihminen. Ymmärrän jos olisi sinkkuna. Aikaa menee kuulemma myös taksijonoissa.
Olenko nyt ihan kohtuuton asiassa vai miten tähän kuuluisi suhtautua?
Kommentit (10)
Piti vielä ekaan vastaukseen kirjoittaa että käykö miehesi usein baarissa?
Kotiin tullaan ajoissa! Niin hauskaa ei oo koskaan, että aamulla rämmitään kotiin!!!
Kuriin se ukko vaan!
Harvoin, muutamia kertoja vuodessa.
Satuttaa ihan hirveästi kun toiveillani/vaatimuksillani ei ole ollut tehoa.
Minustakin 4 olisi sopiva max aika saapua kotiin.
No olet vähän kohtuuton. Miksei saisi olla pitkän kaavan mukaan? Olisi ihan kamalaa jos puoliso alkaisi sanella jotain kotiintuloaikoja kuin lapselle.. en minä ainakaan jaksaisi sellaista.
Toki on viihteellä olevalta puolisolta kohteliasta laittaa jotain tilanneraporttia kerran pari illan aikana, jos myöhäseksi venähtää.
No meillä ainakin viivytään ihan just niin kauan (puolin ja toisin), kun hauskaa riittää, eikä todellakaan olla mitään kotiintuloaikoja etukäteen sopimassa. Ainut toivomus (edelleen puolin ja toisin) on se, ettei hankkisi niin älytöntä krapulaa, ettei sitten jaksa seuraavana päivänä muuta kuin maata, jos jotain menoja on sovittu.
Ollaan tosin lapsettomia omasta halusta, eli mitään kirkuvaa riivinrautaa ei tarvitse seuraavana aamuna heti kukonlaulun aikaan toisen alkaa hyysäämään.
Ei kai tuossa olekaan kyse toisen kontrolloinnissa tai aikataulujen antamisesta. Toisen mielipidettä voi kunnioittaa. Oma mieheni tanssittaa myös ravintolan kaikki naiset jalat kipeiksi asti. Yhdessä kun ollaan liikkeellä häntä joutuu repimään tanssilattialle.
Apua, olisi todella persiistä jättää hauska ilta kesken, koska joku kotiintuloaika velvoittaa! Ois siinä ystävillekin selittämistä...
Minulla ei ole ollut kotiintuloaikoja sen jälkeen kun tulin täysi-ikäiseksi. Ihan itse päätän omista menoistani ja kotiintuloistani.
Kuinka kaukana te asutte jos kestää kaks tuntia päästä baarista kotiin?
Riippuu illasta. Joskus tulee kotiin ennen puoltayötä, joskus vähän jälkeen neljän. Tosin meillä ei ole lapsia vielä, mutta jos olisi niin olisi tuo baareillu ystävien kanssa sinne neljään asti ok silloin tällöin.