Sannan ruokakassi – kokemuksia?
Onko joku kokeillut Sannan ruokakassi -palvelua? Miltä vaikutti?
Kommentit (12)
No ei kai se Sanna tuu ruokia tekemään
Parissa blogissa olen törmännyt. Tietysti kera runsaiden kehujen.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se Sanna tuu ruokia tekemään
No jos tulisi niin voisin tilatakin ;)
Valitsin huonon nimimerkin :D Olisi pitänyt laittaa "Laiska suunnittelija ja kaupassakävijä". En nauti kokkaamisestakaan, mutta valmiit ainekset ja selkeä (helppo?) ohje madaltaa kynnystä :)
Hei voitko Sanna lopettaa firmasi mainostamisen näillä sivuilla. Tiedämme, että sinä itse aloitat näitä keskusteluja, jotta saisit sivuillesi lisäklikkauksia ja sitä kautta mahdollisia uusia asiakkaita.
Ohje on huippuhelppo. Ei tarvitse miettiä järjestyksiäkään.
Viimevkon pikakassissa oli punakaali valmiiksi suikaloitu ja juurekset kuutioitu.
Vierailija kirjoitti:
Hei voitko Sanna lopettaa firmasi mainostamisen näillä sivuilla. Tiedämme, että sinä itse aloitat näitä keskusteluja, jotta saisit sivuillesi lisäklikkauksia ja sitä kautta mahdollisia uusia asiakkaita.
Yrittäjänä rohkenen epäillä, onko kukaan yrittäjä niin hullunrohkea, että nostaisi tietoisesti oman firmansa tänne räävittäväksi. Yleensähän täällä sataa kakkaa niskaan aiheesta kuin aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjänä rohkenen epäillä, onko kukaan yrittäjä niin hullunrohkea, että nostaisi tietoisesti oman firmansa tänne räävittäväksi. Yleensähän täällä sataa kakkaa niskaan aiheesta kuin aiheesta.
Minä olen melko varma siitä että täällä on jotkut yrittäneet naamioida mainoksiaan joksikin kyselyiksi.
Onhan se nyt ihan mahdoton ajatus, että KUKAAN potentiaalinen asiakas kysyisi kokemuksia. Ei kai täällä semmoista tehdä!
Mulle on tulossa kassi tänään. Voin raportoida tuliko ajallaan ja oliko kaikki ok.
Heh, haiskahtaa siltä, että firma mainostaa itse itseään. Vastahan täällä oli vastaava keskustelu viime viikolla. Mutta asiaan:
alkuun olin todella tyytyväinen, homma helppoa ja ruokakassi tuli ajallaan.
Nyt ongelmia ruokakassin toimituksessa, asiakaspalvelu tökkii ja myös ruoat alkoivat toistaa itseään. Eli ehkä tämä sopii satunnaiseksi avuksi, mikäli saavat aspan ja toimituksen kuntoon, muussa tapauksessa en enää suosittele, valitettavasti.
Tykkään, mutta kyllä siinä kokata pitää. Firman facebook-sivuilla on annosten kuvat.