Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderistä

Vierailija
23.01.2017 |

Siis onko se seksinhakua vai haetaanko sillä muutakin? Voiko hakea pelkkää seuraa?
Eikö siinä ollut niin että se jotenkin paikantaa niitä ihmisiä jotka ovat lähellä? Ja sitten kun se naama pölähtää ruutuun niin pitää pyyhkäistä vasemmalle tai oikealle, riippuen miellyttääkö naama. Tuntuuko koskaan pahalta pyyhkäistä "ei käy" jos se ihminen on erityisen "ruma"?

Voiko Tinderillä saada rehellisen kuvan siitä onko ruma vai ei? Olen pitänyt itseäni rumana, mutta olisi kiva saada jokin puolueeton kertomaan sen minulle. Jos olen niin voisin sitten ehkä hyväksyä sen paremmin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sillä hakea muutakin kuin seksiseuraa, mutta älä nyt sen takia lataa sitä että haluat tietää oletko ruma :D

Ja ei, ei koskaan tunnu pahalle painaa ruksia. Eihän minulle tule huono omatunto siitäkään etten pyri tutustumaan johonkin randomiin epäkiinnostavaan vastaantulijaan kadullakaan.

Vierailija
2/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erittäin kuvottava. Voin kertoa sen jo itsetuntosi alhaisesta määrästä. Ihmiset joilla on huono itsetunto ovat erittäin rumia. Heidän kanssaan on sietämätöntä viettää aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sillä hakea muutakin kuin seksiseuraa, mutta älä nyt sen takia lataa sitä että haluat tietää oletko ruma :D

Ja ei, ei koskaan tunnu pahalle painaa ruksia. Eihän minulle tule huono omatunto siitäkään etten pyri tutustumaan johonkin randomiin epäkiinnostavaan vastaantulijaan kadullakaan.

No kait se jotain kertoo ulkonäöstä jos kaikki painaa vain ruksia?

Vierailija
4/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panosovellus miehille, naisille ilmaisten illallisten metsästyspaikka. Vastasiko kysymykseesi?

Vierailija
5/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet erittäin kuvottava. Voin kertoa sen jo itsetuntosi alhaisesta määrästä. Ihmiset joilla on huono itsetunto ovat erittäin rumia. Heidän kanssaan on sietämätöntä viettää aikaa.

Kiitos! Tämähän kivasti selvisi nopeasti, eikä tarttenut ladata tinderiäkään :)

Vierailija
6/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus miehille, naisille ilmaisten illallisten metsästyspaikka. Vastasiko kysymykseesi?

Jos näin miehenä laittaisin kuvaukseen että "En hae seksiseuraa" niin pidettäisiinkö sitä ansana?

Vierailija
7/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen on laittanut mulle supertykkäyksen ja osaan olettaa että se on tarkoituksella painettu niin tuntuu pahalta swiipata vasemmalle. Välillä tykkään takaisin jos nainen supertykännyt koska en halua olla epäkohtelias :(

Vierailija
8/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein muuten tapaatte niitä ihmisiä joita "swiippaatte" miellyttävän näköisiksi?

Vai mikä se peruste on sille että antaa tykkäyksen? Se ei varmaan tarkoita automaattisesti, että haluaa tavata?

Vierailija
9/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin käyttö perustuu tietysti ulkonäköön, eli kannattaa laittaa parhaiten onnistuneet kuvat sinne. Kaikenlaista seuraa siellä voi hakea, tarpeensa mukaan. Mutta eihän sitä liian vakavasti pidä ottaa!

Vierailija
10/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt tinderistä loistavia ystäviä. Muuten ei ole sytyttänyt. 

Vierailija
11/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin tositarkoituksella seuraa ja on siellä miehiäkin, jotka ovat kumppania etsimässä. Vielä ei ole vaan synkannut kenenkään kanssa niin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi