Elokuvanäytöksessä sormettamisen soveltuvuus; koko leffan ajan, 2-3 kertaa vai eikö ollenkaan...?
Monilla ilmiselviä vaikeuksia olla sormettamatta leffan ajan.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän ite puhelimen laukussa koko leffan ajan. Hittoako menee leffateatteriin, jos on pakko näprätä puhelinta, eikä voi keskittyä leffaan.
Sinulla on lukihäiriö.
Kyllä pimppi aika kulunut, jos sormettaa koko leffan ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän ite puhelimen laukussa koko leffan ajan. Hittoako menee leffateatteriin, jos on pakko näprätä puhelinta, eikä voi keskittyä leffaan.
Sinulla on lukihäiriö.
Ei juma, tein virheen ja oletin tän olevan ihan suht fiksu aloitus... Ei siis ole lukihäiriötä, kiitos vain diagnoosista.
Sun ois ap pitäny kirjoittaa tekstikenttään somettaminen jos oisit halunnut hauskaa läppää otsikon "typosta". Tällaiset ketjut missä hakemalla haetaan ns huumoriketjua ei toimi, niiden pitää syntyä vahingossa ei tällai pakotettuna.
Vierailija kirjoitti:
Leffassa tyydyt sormeen ja muuten käytät puhelimen vibraa?