Miksi joillain suomalaismiehillä on Trump-kiima? jumaloidaan kuin teini pop-idoliaan...
Kun asiaa vähänkään objektiivisesti tarkastelee niin eihän Trumpin valinnalla ole mitään hyvää suomalaisten kannalta.
Kommentit (43)
Mies. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaunaisen oloista porukkaa se on.
Tuntuu moni Hillaryn kannattaja olevan kaunaista porukkaa. Minusta nyt on aika tunnustaa tosiasiat ja elää asian kanssa, vaikka minäkin toivoin ja uskoin Hillaryn voittoon.
Molemmat olivat epäsuosittuja vaaleihin mentäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on tyyppejä jotka ovat joutuneet pitämään naisvihansa ja rasisminsa piilossa pitkään. Nyt on ikään kuin sallittua sanoa, että "minulla, valkoisella miehellä, on oikeus kouria ketä tahdon ja vihata ihmisiä syntyperän perusteella". Vetoaa ihmisten pimeimpiin ja itsekeskeisimpiin puoliin. Valkoinen mies ei halua jakaa valtaa eikä ihmisoikeuksia. Kaikkimullehetinyt.
Mä olen kyllä ihan valkoinen keski-ikäinen nainen. Olen nähnyt öljysodat alusta loppuun ja Clintonin valinta olisi ollut jatkoa sille politiikalle. Trumpin politiikka jää vielä nähtäväksi.
Ihan samanlaista henkilönpalvontaa on muuten suomalaisessakin politiikassa, esim. Li Andersson ei voi median mielestä tehdä tällä hetkellä mitään väärin; samaten Sipilää hehkutettiin ennen viime vaaleja aivan estoitta.
Niin no, Trump nimitti Boltonin, joten tulet näkemään lisää öljysotia. Seuraavaksi Iranissa ja Venezuelassa.
Miksi naisilla sitten oli Obama-kiima ja Suomessa Pekka Haavisto-kiima. Mitä hyvää nämä ovat Suomen eteen tehneet?