Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

watsappiryhmät

Vierailija
23.01.2017 |

Mitä mieltä olette watsappiryhmiin liittämisestä? Mulla on semmonen kokemus kun tässä taannoin minut liitettiin kysymättä yhteen synttäri-watsappiryhmään. Se oli tarkoitettu kahden henkilön yllätyssyntymäpäivien järjestelyä varten. Itse tiedän kyllä nämä synttärisankarit mutten ole ollut tekemisissä kuin vuosi tai kaksi sitten näiden kanssa. Ehkä joka viikko olen nähnyt heitä mutta en ole keskustellut kunnolla kuin kauan aikaa sitten. No minut sitten liitti ryhmään hlö joka ehkä luuli että olen enemmänkin tekemisissä näitten hlöitten kanssa. Ajattelin että olen vain passiivisesti mukana ryhmässä etten osallistu järjestämiseen enkä muuten. En kehdannut poistua ryhmästä. Enkä siis vastannut mitään. No sitten ennen synttäreitä näin yhtä ryhmässä olevista kaupassa ja joka varmasti huomasi etten ollut kommentoinut mitään ryhmässä ja tämä hlö sitten kysyi menenkö synttäreille. No minä menin tietenki vaikeaksi ja sanoin etten nyt osallistu. Sitten se kysyy että ollaanko kuitenki paikan päällä! Siis mitä? Eihän mun tarvi kertoa miksi en osallistu synttäreille ja ollaanko paikkakunnalla vai ei. Mut mieltä te ootte? Mulle itelle tulee ahistunut olo kun mietin et nyt tuo kyselijä aattelee että mulla on jotaki niitä synttärisankareita vastaan vaikka ei oikeasti ole mitään. Me ei vaan näitten synttärisankareitten kanssa olla oltu tekemisissä ja en olisi tuntenut oloa kotoisaksi siellä synttäreillä..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisithan voinut sanoa suoraan että et oikein tunne heitä paremmin. 

Vierailija
2/2 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. tunnen itteni niin tyhmäksi ja mokanneeksi pahemman kerran..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi