Rakastuin mieheeni uudelleen.
Ollaan oltu yhdessä jo ikuisuus, kesällä tulee täyteen 25-vuotta.
Meillä ollut melko laimeaa suhteessamme jo melko pitkään. Pitkään tuntui, että olen kyllästynyt mieheeni ja välillä toivoin, että löytäisipä hän toisen naisen ja lähtisi tämän matkaan.
Nyt sitten pari kuukautta sitten aloin epäillä hänen kiinnostuneen toisesta naisesta. Asia alkoi vaivata mieltäni kaikki päivät. En oikein kuvitellut, että tulisin mustasukkaiseksi, mutta niin vain kävi.
Ollaan puhuttu asiasta miehen kanssa ja kaikki kuulemma kuvitelmaani....niin tai näin, mutta tuossa vaiheessa kun mustasukkaisuus nosti päätään, rakastuin mieheen uudelleen. Nyt haluaisin koko ajan vaan olla kyljessä kiinni ja mahdollisimman lähellä miestä.
Onko muilla ollut vastaavaa pitkässä suhteessa ja onko tuo uudelleen rakastuminen kestänyt pitkään? Pelkään, että tuo ihana tunne loppuu taas jossain vaiheessa.
Kommentit (8)
Me ollaan oltu yhdessä kohta 20v ja ei ole vielä uudelleen rakastumista ollut... Niin on laimeaa ja ankeaa ja juurikin tuota, että toivon hänen löytävän jonkun uuden.
Nauti nyt tuosta tunteesta. Eiköhän se siitä ohi taas mene jossain vaiheessa... :/
Kyllä mä rakastun, aina uudelleen ja uudelleen. Siihen tarvitaan vain tahtoa rakastua. Täytyy kuunnella ja jutella ja katsella toista " sillä silmällä".. Itse otan aina välillä tavoitteeksi iskeä mieheni uudelleen, auttaa asiaa ja hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä rakastun, aina uudelleen ja uudelleen. Siihen tarvitaan vain tahtoa rakastua. Täytyy kuunnella ja jutella ja katsella toista " sillä silmällä".. Itse otan aina välillä tavoitteeksi iskeä mieheni uudelleen, auttaa asiaa ja hauskaa.
Tämä on vaikea juttu ainakin meidän 11v parisuhteessa. Kun tämä kaikki on yksipuolista,vaan minä yritän ei mies.
Kyllä se tulee loppumaan, kun epäilyksesi ihastuksesta muuttuu todeksi ja teidän suhteelle tulee se tavallien loppu. Miehesi on löytänyt toisen, sinä jäät tyhjän päälle ja katkeroidut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaikea juttu ainakin meidän 11v parisuhteessa. Kun tämä kaikki on yksipuolista,vaan minä yritän ei mies.
Sitten olet väärän miehen kanssa.
Kaikki kuulemma kuvitelmaani...
Suloista<3
Ylämäkiä tulee ja menee.. Ikävä kyllä.