Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen äiti ja sisko ovat molemmat siipeilijöitä

Vierailija
23.01.2017 |

Asia on ärsyttänyt minua jo vuosia, enkä tule toimeen näiden naisten kanssa. Opiskelen itse yliopistossa ja teen koulun ohella tosi paljon töitä. Mulle on kunnia-asia tienata itse rahani ja pysyä omavaraisena. Toisin on mieheni lapsuuden perheen naisilla.
Mun miehen äiti elää täysin miehensä siivellä avoliitossa, kyseessä siis miehen isäpuoli. Anoppi on aikanaan elellyt useankin eri miehen siivellä ja lapsensa ovat nähneet ties mitä isäpuolia ja eri omakotitaloja. Hän ei ole opiskellut tai pyrkinyt eteenpäin elämässä, on jäänyt kotiin miehen rahoille ja nykyisin valittaa vaan sitä, kun ei ole rahaa tarpeeksi. Anopin mies on alkoholisti ja passauttaa itseään anopilla, rahan eteen ilmeisesti on tehtävä töitä. Anoppi suhtautuu tosi passiivisaggressiivisesti mieheensä, mutta miellyttää rahan takia.
Miehen siskopuoli on samanlainen, miehellä ja siskolla siis eri isät, kuinkas muutenkaan. Anopilla on lapsia kolmelle eri miehelle joista yksi on otettu aikanaan huostaan.
Siskopuoli on kouluttamaton ja pitkäaikaistyötön oli jo alle kolmekymppisenä, käyttää päihteitä ja lävistyksiä on naama täynnä, vaikka tällä hetkellä ikää on kohta 40v. Pukeutuu huppareihin ja kessuttaa koko ajan, samoin lapsensakin, jotka ovat teini-iässä. Lastensuojelu on luonnollisesti osa perheen arkea.
Nyt on kolmas isäpuoli lapsilla menossa ja sattui viimeisimmän löytämään varakkaan yksilön, ja pari kuukautta tapaamisen jälkeen on kärrännyt pesueensa miehen isoon omakotitaloon jossa nyt sitten järkätään sukutapaamisia ja lasten synttäreitä. Itse en tosiaankaan halua edes tutustua tähän uusimpaan, naamastani varmasti näkyisi kuinka inhottavaksi koen tilanteen...
En voi mitään sille, että mua kuvottaa. He eivät suinkaan ole sitä porukkaa jotka olisivat nöyriä vaan vika on tietysti aina yhteiskunnassa tai paskassa sossussa ja opettajissa jne.
Mikä pahinta, mieheni siskopuolen tyttö joka on nähnyt äitinsä elämää, aikoo nyt yläasteen jälkeen muuttaa yhteen itseään vanhemman poikakaverinsa kanssa ja lopettaa koulunkäynnin, anoppi kertoi tästä suurella ylpeyden äänellä...
Miten on yksinkertaisesti mahdollista, että sukupolvien ylittävä loisiminen ei tule päätökseensä ja miten hemmetissä miehet suostuvat ottamaan naisia elätikseen vielä 2017? Kasvattakaa niistä pojistanne sellaisia, etteivät huolisi naista jolla ei ole mitään kunnianhimoa tai halua omavaraisuuteen.
Huh, helpotti kun sai avautua tänne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet miehesi kanssa koska? Onko hän erilainen kuin elämänsä naiset?

Vierailija
2/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa? Vika onkin siis pojissa/miehissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaväkeä nyt on ja tulee olemaan. Onneksi siitä on helppo pysyä erossa.

Vierailija
4/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen miehesi on?

Vierailija
5/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se yksi anopin miehistä otettiin huostaan?

Vierailija
6/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ymmärrä näissä keskusteluissa, jos joku haluaa elätin ja joku elättäjän ja nämä kaksi kohtaavat, niin miten se on sinulta pois? Miksi se sinua niin paljon ärsyttää? Sanot ettet ole kateellinen, mutta mitä sitten olet?

Vierailija
7/7 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on aika typerä. Iän myötä voi olla vaikeaa löytää enää uutta, varakasta miestä ja kun on vain avoliitossa nykyisen kanssa niin passaa miestä (eli tekee töitä) ilmaiseksi. Kun mies kuolee niin mitä anoppi sitten tekee, ei tule perimään miestään jos ei ole testamenttia. Jos miehellä on lapsia niin lapset perivät isänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän