Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian järkevä seksiin ja seurusteluun?

Vierailija
22.01.2017 |

Luulin joskus olevani romantikko, vaan todellisuus on valjennut minulle. En halua seurustella, tapailla enkä harrastaa seksiä koska niissä ei ole mitään "järkeä". On noloa heittäytyä eläimelliseksi ja tunteelliseksi. Etenkin jälkimmäinen tekee naiselle pahaa. Miehen kanssa oleminen tekee mielestäni naiselle jotain peruuttamatonta. Kai olen sitoutumiskammoinen ja kammoan esiintyä jonkun rinnalla. Seurustelu alentaa naisen statusta, mutta nostaa miehen. Miehen status on naista korkeampi ja tämä korostuu seurustellessa.

En näe seurustelussa tai seksissä mitään ideaa. Saan orgasmin yksin ja masturbointi on ihanaa. Mitä tekisin miehellä? Orgasmi vaikenee ja seksi miehen kanssa on vain lihallista himoa ilman merkitystä. Jos olen toisten ihmisten kanssa edes ystävämielessä, vaadin paljon. En siedä merkityksettömiä ihmissuhteita.

Miehelle olen vain yksi valloituksista, yksi miljoonista tissi-, ja vaginapareista joita hän ihailee. Siinä ei ole mitään erityistä. Kiinnyn ainoastaan erityiseen ja harvinaiseen. Miehet ovat helppoja. Miehillä on tapana ajatella vain seksiä ja olla niin obsessiivisia että se valitettavasti syö kaiken tunnelman.

En vain näe itseäni miehen valloituksena ja kammoan asetelmaa jossa olen vain miehen naisjoukon osa. Miehelle yksi nainen ei ikinä riitä. Olkoon vapaana kun katselee ja haluaa muutenkin muita. Itsekin haluan olla vapaa.

Muilla samoja ajatuksia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu,

opettele olemaan vihaamatta miehiä. Tutustu heihin niin ehkä huomaat ettei seurustelussa ole kyse mistään statuksesta.

Vierailija
22/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä keskiverrompi on, sitä helpompaa on parisuhteen saaminen, koska on iso keskivertojen ryhmä josta hakea kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä keskiverrompi on, sitä helpompaa on parisuhteen saaminen, koska on iso keskivertojen ryhmä josta hakea kumppania.

Totta, mutta ei kaikki halua kumppania.

Vierailija
24/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun muutkin ovat heräämässä tähän samaan asiaan.

Tulevaisuudessa ihmiset tulevat olemaan onnellisempia, kun ei ole sosiaalista painetta elää parisuhteessa.

Onnellisuus tulee ihan muualta kuin jostain vastakkaisesta sukupuolesta ja hänen metkuistaan.

Vierailija
25/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä todellakin olet enemmän kiinnostunut naisista kuin miehistä.

Vierailija
26/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustele naisen kanssa jos miehet ei kiinnosta.

Vierailija
27/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja ajatuksia, paitsi että olen mies.

En usko että naiset ajattelisivat minua valloituksena, uskon että he voisivat kyllä rakastaa minua oikeastikin.

Riski tulla petetyksi, jätetyksi ja satutetuksi vaan on liian suuri hyötyyn nähden. Puhumattakaan vaivasta joka kumppanin etsimiseen menee. Tai voi käydä niinkin että rakkaan kumppanin menettää onnettomuudessa tms.

Perustan mieluummin onnellisuuteni asioille joihin voin vaikuttaa ja jotka voin ennakoida. Rakastan opiskella tieteitä, olen onneni kukkuloilla nyt aloitettuani fysiikan yliopisto-opinnot. En tarvitse tyttöystävää, koska pitkällä aikavälillä opiskelu palkitsee enemmän, eikä yksikään luonnonilmiö joka ei liity ihmisiin ole koskaan särkenyt sydäntäni. Ihmiset sen sijaan ovat.

-M19

Hyvin sanottu.

Vierailija
28/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin joskus olevani romantikko, vaan todellisuus on valjennut minulle. En halua seurustella, tapailla enkä harrastaa seksiä koska niissä ei ole mitään "järkeä". On noloa heittäytyä eläimelliseksi ja tunteelliseksi. Etenkin jälkimmäinen tekee naiselle pahaa. Miehen kanssa oleminen tekee mielestäni naiselle jotain peruuttamatonta. Kai olen sitoutumiskammoinen ja kammoan esiintyä jonkun rinnalla. Seurustelu alentaa naisen statusta, mutta nostaa miehen. Miehen status on naista korkeampi ja tämä korostuu seurustellessa.

En näe seurustelussa tai seksissä mitään ideaa. Saan orgasmin yksin ja masturbointi on ihanaa. Mitä tekisin miehellä? Orgasmi vaikenee ja seksi miehen kanssa on vain lihallista himoa ilman merkitystä. Jos olen toisten ihmisten kanssa edes ystävämielessä, vaadin paljon. En siedä merkityksettömiä ihmissuhteita.

Miehelle olen vain yksi valloituksista, yksi miljoonista tissi-, ja vaginapareista joita hän ihailee. Siinä ei ole mitään erityistä. Kiinnyn ainoastaan erityiseen ja harvinaiseen. Miehet ovat helppoja. Miehillä on tapana ajatella vain seksiä ja olla niin obsessiivisia että se valitettavasti syö kaiken tunnelman.

En vain näe itseäni miehen valloituksena ja kammoan asetelmaa jossa olen vain miehen naisjoukon osa. Miehelle yksi nainen ei ikinä riitä. Olkoon vapaana kun katselee ja haluaa muutenkin muita. Itsekin haluan olla vapaa.

Muilla samoja ajatuksia?

Sulla on varmasti vaikeaa. Melkein käy sääliksi. Mulle seksi on todella helppoa ja naista pidän kuin kukkaa kämmenellä. Joo vähän klisee mutta totta. Silitän toisinaan uneen ja tuo seksi on molempien haluamaa. Sen myönnän että olen helposti saatavilla, mutta vain yhdelle.

Vierailija
29/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän, että on myös kilttejä miehiä!

Se lienee tätä palstaa lukeville käynyt selväksi

Vierailija
30/34 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muilla samoja ajatuksia?

Miljoonilla naisilla ei ole parillista vaginaa kuten sinulla, joten luonnollisesti ansaitset erityisen miehen ja ajattelusikin on avarampaa.

Vierailija
31/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muilla samoja ajatuksia?

samaa ajattelen AP mutta olen mies,haluan olla vapaa ja yksin ja mennä/tulla koska ite haluaa ja tehdä mitä ite haluaa ja silloin kun haluaa,minä en tee naisella mitään ja nainen ei tee minulla mitään

Vierailija
32/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei månsterikaan nähnyt parisuhteissa mitään järkeä erottuaan viimeisimmästä äijästä. Mitä helvatun järkeä on parisuhteessa? Sitä hän mietiskeli, vastausta keksimättä. Månsteri kirjoittikin tänne viime kesän lopulla, että ehkäpä hän kaikesta huolimatta sekoaa syksyllä ja löytääkin itsensä seurustelemasta. Ja niinhän siinä sitten kävikin XD. Ei månsteri ole vieläkään mikään romantiikan ammattilainen, mutta viihtyy parillisena paremmin kuin yksin XD.

Vierailija
33/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa voi tehdä paljon muutakin kuin harrastaa seksiä. Miesnäkökulma asioihin on erilainen kuin naisilla. Puolin ja toisin voi oppia elämästä jotain uutta.

Vierailija
34/34 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä heitän, että kaltaisiasi hyperanalyyttisia miehiä on paljon. Ehkä heidän joukostaan löytäisit kaverin, jonka kanssa ajatusmaailmat natsaisivat? Jos kumpikin osapuoli menisi aina kaikissa asioissa järki edellä, ehkä se toimisi hyvinkin.

Toisaalta oletko miettinyt, että olisitkin oikeasti jotain muuta kuin heteroseksuaali? Kysyn aidosta kiinnostuksesta ja auttamisen halusta. Koska jos vastakkainen sukupuoli herättää noin luotaantyöntäviä fiiliksiä, niin lienee iso mahdollisuus siihen ettei se kiinnostakaan lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä