Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset,miten tyydytän vaimoni täydellisesti?

Vierailija
22.01.2017 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa hänelle etelän matka niin eiköhän tule tyytyväiseksi

Vierailija
2/13 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mistä se tykkää. Kaikki naiset ovat erilaisia ja yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä niin kuin kyselet? Entä jos kysyisit vaimoltasi?

Vierailija
4/13 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas, et ole ainakaan mun mies.

Vierailija
5/13 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna naisen huomata, miten seksikäs ja ihana hän mielestäsi on. Kehu jotain yksityiskohtaa, hiuksia, persettä, silmiä. Kuuntele, mitä sillä on mielessä. Pane sitä huolella siihen kellonaikaan, mikä on mieluisinta juuri hänelle ja juuri hänen toivomassaan paikassa. Älä ole kännissä. Tee jotain tuhmaa, jota ette ennen ole tehneet. Älä kuuntele vienoja estelyjä, se tykkää kummiskin vaikka valittaa.

Vierailija
6/13 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen ottaa rakastaja.

Vierailija
7/13 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna hänen ottaa rakastaja.

Idiootti vai rakastaja. Ei tuossa täydellisyyden tavoittelussa ole mitään sääntöä. Kysy naiselta mistä hän pitää jos et itse tiedä. M

Vierailija
8/13 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä mitä haluaa. Kaikki erillaisia.

Vierailija
9/13 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroi. Pese lattiat. Pese ikkunat. Tee ruokaa. Pese pyykit. Kuseta koirat ja laita sen tilille rahaa. Näin tiedät mikä on sun paikkas huushollissa eikä piltsiä heru.

Vierailija
10/13 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sille iso kyrpäinen vieras mies sitä nussimaan joka reikäänja sitten istut viereen ja katselet kuinka vaimosi saa täydellisen tyydytyksen. Sitä sinä et pysty hänelle antamaan jos pitää täällä neuvoa kysyä.

Vierailija
11/13 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaimosi huomata, että todella haluat tehdä hänelle hyvää. Jos sinusta aistii sen, että teet vain häntä miellyttääkseen, etkä itse oikeastaan voisi olla vähempää kiinnostunut asiasta, niin voit lopettaa siihen samantien.

Itse ainakin parhaiten pystyn rentoutumaan ja antautumaan miehen käsittelyyn, kun näen, että hän nauttii siitä, mitä tekee. Ilman kiireitä.

Voi aloittaa ihan vaikka rentouttavalla kokovartalohieronnalla saunan/suihkun jälkeen, ja hieronnan aikana ikään kuin ohimennen kosket herkkiin kohtiin, rintoihin ja alapäähän, mutta kuitenkaan käymättä niihin käsiksi. Kun nainen jo odottaa malttamattomana kosketustasi, niin hyväile rintoja, nuole ja ime nännejä. Sitten siirry alemmas ja ala nuolemaan häntä. Dildon tms. mukaan ottaminen on aina parempi. Jos on värinä, niin ei tartte paljoa liikutella sisällä, kunhan vain pitää värisevää dildoa syvällä. Ilman dildoa niin pari sormea sisään, ja rauhallisesti niitä liikuttaen. Ei tarte kauheasti liikutella niitäkään. Sormilla sisälle tökkiminen ei tunnu kivalta. Jos et ole varma, mistä hän pitää, kysy. Kysy, onko tämä parempi kuin tämä, tai enhän paina liian kovaa tms. Klitoris on herkkä, joten aluksi hellästi koske siihen. Jos vaimosi nauttii, älä missään nimessä lopeta. Tasainen tahti ja lopuksi tahtia kiihdyttäen.

Vierailija
12/13 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä,jokainen nainen on yksilö,oma mieheni tuottaa suurta nautintoa hieromalla ratsastaessani g-pistettäni,on yleensä hellä,pyynnöstä ottaa rajusti,tukistaa ja kuristaa kevyesti joka kiihottaa molempia.

Vierailija
13/13 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna vaimosi huomata, että todella haluat tehdä hänelle hyvää. Jos sinusta aistii sen, että teet vain häntä miellyttääkseen, etkä itse oikeastaan voisi olla vähempää kiinnostunut asiasta, niin voit lopettaa siihen samantien.

Itse ainakin parhaiten pystyn rentoutumaan ja antautumaan miehen käsittelyyn, kun näen, että hän nauttii siitä, mitä tekee. Ilman kiireitä.

Voi aloittaa ihan vaikka rentouttavalla kokovartalohieronnalla saunan/suihkun jälkeen, ja hieronnan aikana ikään kuin ohimennen kosket herkkiin kohtiin, rintoihin ja alapäähän, mutta kuitenkaan käymättä niihin käsiksi. Kun nainen jo odottaa malttamattomana kosketustasi, niin hyväile rintoja, nuole ja ime nännejä. Sitten siirry alemmas ja ala nuolemaan häntä. Dildon tms. mukaan ottaminen on aina parempi. Jos on värinä, niin ei tartte paljoa liikutella sisällä, kunhan vain pitää värisevää dildoa syvällä. Ilman dildoa niin pari sormea sisään, ja rauhallisesti niitä liikuttaen. Ei tarte kauheasti liikutella niitäkään. Sormilla sisälle tökkiminen ei tunnu kivalta. Jos et ole varma, mistä hän pitää, kysy. Kysy, onko tämä parempi kuin tämä, tai enhän paina liian kovaa tms. Klitoris on herkkä, joten aluksi hellästi koske siihen. Jos vaimosi nauttii, älä missään nimessä lopeta. Tasainen tahti ja lopuksi tahtia kiihdyttäen.

Ja mulle ei mitään tälläistä kiitos. Esim sormilla sisälle tökkiminen tuntuu todella hyvälle. Klitorista saa käsitellä rajustikin, riippuu ajankohdasta.

Parempi on ottaa selvää, mistä se nainen tykkää. Mä haluan yleensä aina alkuun saada sisääni heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän