Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla raskaana

Vierailija
22.01.2017 |

Harrastin seksiä 2 viikkoa sitten ilman kondomia. E-pillerit on käytössä olen syöny oikein. Mies ei tullut sisälleni. Sitten viikon päästä sama mutta mies tuli sisälleni. Nyt tuli keskellä e-pilleri laattaa ruskeaa vuotoa ja kipua alavatsassa. On ollut ennekin keskellä laattaa menkat ja tollasta vuotoa mutta nyt pelottaa jos voisi johtus mahdolliesta raskaudesta. Muita oireita ei oikeestaan oo yhtään ollut. Milloin voin tehdä raskaustestin? Tai milloin se näyttäisi varmasti oikean tuloksen? Kuinka suuri todennäköisyys on että e-pillerit petti? Voisiko tämä olla jotain mahdollista "kiinnittymisvuotoa"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kiinnittymisvuodoista yms. muttet sitä, milloin voit testata raskautta. Käsittämätöntä.

Vierailija
2/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole neitsyt niin kyllä voit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän suurinpiirtein. Eli silloinkun menkkojen pitäisi alkaa? Muttakun siihen on mulla vielä 2viikkoa en haluaisi stressata siihen saakka. Jos sen testin voi tehdä aikaisemmin.

Vierailija
4/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän suurinpiirtein. Eli silloinkun menkkojen pitäisi alkaa? Muttakun siihen on mulla vielä 2viikkoa en haluaisi stressata siihen saakka. Jos sen testin voi tehdä aikaisemmin.

Miksi kyselet kun tiedät. Voithan testata vaikka joka päivä, muttei tulos ole välttämättä luotettava. Sitä toivoisi kaikkien niiden tietävän perusasioita, ketkä ovat seksiin valmiita.

Vierailija
5/5 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ekäisy ei ole 100% 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan