Nainen, oletko koskaan tekopyörtynyt että saisit jonkun miehen huomion?
Oletko teeskennellyt pyörtyvää siinä toivossa että joku tietty mies tulisi luoksesi apuun?
Kommentit (14)
Nykyään kompastutaan ja kaadutaan.
Kerran yksi nainen lankesi syliini ihan vetelänä pienen juttutuokion jälkeen.
En edelleenkään tiedä mikä hänelle tuli. Ehkä vein häneltä kirjaimellisesti jalat alta. Emme kuitenkaan nähneet montaa kertaa enkä koskaan kysynyt em. tilanteesta.
No ei ainakaan kukaan suomalainen mies tulisi apuun. 😂 Korkeintaan tölläisi suu auki maassa pötköttäjää. Kyllä se olisi suomalainen nainen joka siinä kohtaa rientäisi apuun... Enkä ole sen alan naisia...
Enpä ole, enkä taida kokeillakaan. Loukkaisin itseni kun kukaan ei ottas vastaan.
Joo ja käsi dramaattisesti otsalla.
No en. Kerran pyörryin koulussa ja häpesin silmät päästäni, kun luokkalaiseni poika kantoi mut terkkarille.
En, mutta olen tehnyt farkkujen sisäreiteen reiän ja sanonut: "kato, tääl se reikä on".
En, mutta tapaan tipautella nenäliinoja.
Olen. Tyhmää, I know. Riideltiin miehen kanssa yöllä (pimeässä makuuhuoneessa) ja aloin olla tosi väsynyt. Kaaduin sängylle makaamaan (mies ei sitä tietenkään pimeässä nähnyt) enkä vastannut enää miehelle tai pariin ekaan ravistukseen. Lapsellista, joo, tiedän. Ei mun huippuhetkeni. Ja myöhemmin kerroin miehelle, että ei oikeasti sattunut mitään.
Mä pyörryn aina kun nään kiinnostavan miehen. Hankalaa näin kurakelillä kun ei voi pitää kuin ruskeita vaatteita.
Oisko hyviä vinkkejä miten pyörtyä tyylikkäästi
Ennen naiset pyörtyivät, koska rintakehä oli sidottu korsetilla. Se puristi keuhkot kasaan eikä saanut henkeä kunnolla eli pyörtyi hapenpuutteeseen.
Korsetit eivät ole olleet käytössä enää aikoihin, ellei ap ole huomannut.
Vai luuliko ap naisten pyörtyilleen silloin jotenkin "luonteenheikkoudesta" johtuen? Hyvä että väärinkäsitys tuli nyt korjattua.
En.saan huomion ihan vain saapumalla paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyörryn aina kun nään kiinnostavan miehen. Hankalaa näin kurakelillä kun ei voi pitää kuin ruskeita vaatteita.
Oisko hyviä vinkkejä miten pyörtyä tyylikkäästi
Levitä ensin pressu maahan.
En, koska elän vuotta 2017 enkä 1832.