Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, näin saat kumppanin 2

Vierailija
22.01.2017 |

On eri asia olla kiinnostunut kitaransoitosta niin, että unelmoi päivät pitkät soittamisesta hurraavalle miljoonayleisölle, kuin että on kiinnostunut kitaransoitosta niin, että oikeasti haluaa treenata skaaloja ja sorminäppäryyttä tuntikaupalla joka päivä uudestaan, uudestaan ja uudestaan.

Ensimmäisessä esimerkissä olet kiinnostunut ainoastaan lopputuotteesta, toisessa itse prosessista. Vain kiinnostumalla itse prosessista voi koskaan sanoa oikeasti olevansa kiinnostunut kitaransoitosta. Vain kiinnostumalla itse prosessista se kitara pysyy kädessä vuodesta toiseen.

Tämä sama koskee parinmuodostamista deittailuelämässä: On paljon sinkkumiehiä, jotka haluaisivat kovasti parisuhteen (miljoonayleisön) mutta eivät ole kiinnostunut naisista (alistavat mokomat miehiä ja valehtelevatkin vielä). Näin ollen tuo tavoite jää ikuisesti tavoitteeksi.

Sitten on miehiä, jotka ovat kiinnostuneita ihmisistä. Kohdalle saattaa osua joku jonka kanssa todella kohaltaa ja ihastutaan siihen IHMISEEN. Ei sen takia, että juuri nyt olisi halunnut parisuhteen, vaan koska se uusi ihana ja mielenkiintoinen ihminen vie mukanaan.

Älkää miehet siis tuojetelko sinne horisonttiin, jossa se pitkäaikainen vakaa parisuhde siintää, vaan katsokaa lähelle, siitä se kaikki lähtee!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi