Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki sitä mieltä ettei ihastuksen kanssa voi olla vain ystävä?

Vierailija
22.01.2017 |

Kun molemmat ovat varattuja. Me ollaan ystäviä ja tekemisissä tosi paljon. Onhan tämä uuvuttavaa mutta en halua edes ajatella sitä, etten saisi olla ystävä hänen kanssaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kommentteja?

Vierailija
2/3 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihastunut työkaveriin 3 vuotta. Hän varattu ja myös ollut vähän ihastunut minuun. Olemme vain ystäviä eikä mitään ole tapahtunut eikä tule tapahtumaankaan, vaikka hän on ollut luonani kylässäkin. Eivät kaikki ihmiset ole viettiensä vietävissä. Jonain päivänä tämä laantuu ja sitten olen iloinen että minulla oli mahdollisuus tuntea näin mielenkiintoinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi! Olen ollut monia kertoja tuossa tilanteessa, joko ihastuneena tai ihastuksen kohteena.

Minusta tuollaiset tunteet ovat vain ihania. Etenkin kun omassa avioliitossa olen nykyään lähinnä sivuuttamisen ja halveksunnan kohteena, niin ihastuneet miehet auttavat pitämään järkeni, itsekunnioitukseni ja todellisuudentajuni.

Todellakin tarvitsen ihmisiä, jotka näkevät minussa jotain hyvääkin ja eivät kaihda sitä näyttää. Ja silloin kun se on molemminpuoleista, niin aina vaan parempi.

Ystäviä tarvitsee ja kuten tuossa joku edellinen sanoi, eivät kaikki ihmiset ole viettiensä vietävissä.

En ole koskaan pettänyt miestäni. Jos ihastukset johtaisivat mihinkään pidemmälle, se edellyttäisi olosuhteilta sitä, että oma avioliittoni sekä hänen avioliittonsa olisi päättynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan