Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Nykäsiä jotka ovat lopen kyllästyneet "ootko sukua Matille" kysymyksiin?

Nykänen
21.01.2017 |

Siis läpi koko elämän kysytty tota v....n kysymystä joka saakelin paikassa missä jossa joku saakelin fiksu tyyppi luulee kysyvänsä ensimmäistä kertaa. Kysymys teille kysyjät. Miten se muuttaa sun elämää milläänlailla olin minä tai joku muu Nykänen sukua Matille? Vastaus ei p####kaan. Ja vastaan myös, että en ole sukua ja mistäköhän johtuu että en ole? No kuulostaako Nygård, Nyberg, Nyman, Nylander yms. tutuille? Oletko tietoinen, että moni vaihtoi ruotsinkielisen sukunimen suomalaiseksi? Joko käänti sen tai muokkaamalla jo suomalaiseen sukunimeen. Sekä pelataanko hieman todennäköisyyksillä? Suomessa on vähän yli 5000 Nykästä ja tällä pallolla yli 10000, joten haluatko edelleen kysyä sitä typerää kysymystäsi?
Toinen hauska aihe on mitä esim. eräs yläasteen opettaja tykkäsi käyttää "olit päässyt taas lehteen" "olit taas kännissä" V#### Heheh oi kun on hauskaa... Tehkää oikeesti palvelus ja lopettaakaa tommonen. Ei nimi miestä pahenna, jos mies ei nimeä, mutta tuo yks pelle on kyllä myrkyttänyt koko sukunimen.
Anteeksi avautuminen sukunimi on menossa vaihtoon jahka keksin joko oman tai viimeistään naimisiin mennessä otan kumppanin nimen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimi on Anu ja ässä lisätään mielellään loppuun. Entäs kaikki englanninkieliset yhteydet... Yay. Että sellasta se nyt on, turha stressata noin turhkuuksia.

Vierailija
2/14 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda mielummin etunimesi Matiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, että koko nimesi ei sentään ole Matti Nykänen, kuten eräällä entisellä työkaverillani.

Vierailija
4/14 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ootko Nykäselle sukua?

Vierailija
5/14 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, -nen-päätteinen sukunimi ja sama sukunimi eräällä julkkiksella (ei Matti), ja samaa sukunimeä kantaa Suomessa muistaakseni 17 000 ihmistä. Argh!

Vierailija
6/14 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaahaha, muillakin meinaa räjähtää pää tän kans :D Yhteen väliin ite väitin kaikille kyselijöille Mattia isäkseni. Järkytin siitä, miten moni oli nieli tän shaiban nikottelematta...

T. Nykänen minäkin

Vierailija
7/14 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhden kaverin nimi on sama kuin eräällä 90-luvun eturivin suomalaisella näyttelijällä. Siis sama etunimi ja sukunimi. On kyllä saanut kuulla kyllästymiseen asti typeriä kommentteja aiheesta.

Tuosta yläasteen opettajastasi olisit kyllä voinut valittaa. Aivan käsittämätöntä että opettaja viitsii irvailla oppilaalle tuolla tavalla!

Vierailija
8/14 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei oo muita samannimisiä kuin minä Suomessa.

Vierailija
9/14 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä montako Ville Virtasta tässä maassa on ja niistäkin on liuta julkkiksia?

Naapuri on Mikkonen, ei sukua Timolle. On tarkistanut, kun naimakaupan myötä tuli sukunimi. ;)

Myötätuntoa ja samalla myös pidempää pinnaa. :)

Vierailija
10/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko Matti sun veli?

Vierailija
11/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ärsytyksesi oikein hyvin.

Sukunimeni on Tapola, ei, en ole sukua Merville. Ei, en ole sitä makkarasukua.

Vierailija
12/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen henkilökohtaisesti Jari Sillanpään ja Tarja Turusen (eivät kumpikaan näitä julkkiksia).

Vierailija
13/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa. Nykyään on nimen vaihto helppoa, nopeaa ja halpaa.

Itsekin vaihdoin sukunimeni, otin mummoni tyttönimen. Hakemuksen lähettämisestä päätöksen tuloon kesti 6 päivää.

Jos ärsyttää oman nimen aiheuttamat hankaluudet, on vain omaa saamattomuutta jollei asialle tee lopultakin jotain.

Vierailija
14/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimeni on Stubb, joten älkää valittako. Yhtä helvataa on ja oli varsinkin, kun oli pääministeri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi