Ihastuminen siirtymässä romanssiksi
Vaimolla uudella työpaikalla tutustunut ihastuminen näyttää merkkejä että olisi siirtymässä romanssin puolelle. Mitä tällaisessa tilanteessa on tehtävissä? Vaimo kiistää että tämän työkaverimiehen kanssa olisi mitään mutta viesteilee ja käy kahvilla hänen kanssaan vapaa-ajallaan.
Kommentit (9)
Saa hänestä varmaan seuraa, ihan jutteluseuraa, mitä sinusta ei saa?
Ootko hyvä mies vai joku porsas jonka perässä vaimos kävelee rätti kädessä?
Vaimo on päättänyt valehdella, joten mitään ei oikein ole tehtävissä. Jos olet vihainen tapailusta, vaimo omassa ihastuneen kuplassaan pitää sinua entistä kamalampana. Jos teillä ei ole vahtimista vaativia yhteisiä lapsia, ala itse olemaan poissa kotoa yllättävissä menoissa äläkä kysele vaimon perään. Ehkä havahtuu huomaamaan, ettet ole mikään huonekalu.
Mielestäni olen. En juo enkä polta. Hoidan kotitöitä ja lapsia harrastuksiin. Ja yritän muistaa huomioida vaimoakin. En ymmärrä.
Tämä kuvio kehittynyt vajaassa kahdessa viikossa.
"Olen hyvä mies, en juo enkä polta." Kas kun "en petä ja hakkaa". Matalalla on hyvän miehen kriteerit!
15 uskollisen vuoden jälkeen koen että en ole ansainnut tällaista. Ottaisi sentään ensin sen eron eikä pettäisi ensin. Meillä parisuhteessa minä olen se joka olen vaatinut enemmän juttelua eikä vaimo. Olen todella hämmentynyt tästä.
En ole ollut koska olen kokenut että vaimoon voi luottaa eikä ole tällä tavalla koskaan ennen toiminut. Siksi olen täysin hölmistynyt mitä vajaassa parissa viikossa on tapahtunut.
Ei se kyllä kahvitteluun ole jäänyt...