Voinko palauttaa kauppaan tölkin, jota en saa auki?
Ensimmäisen heitin suosiolla roskiin, mutta tästä tomaattikastikkeesta haluisin jo rahat takaisin ja tilalle sellaisen tölkin, jonka voi avata ilman kirvestä.
Kommentit (12)
Joko olet kokeilut pirkkaniksit läpi?
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi ilahduttaa naapurin vanhaa leskeä tai sinkkumiestä edes tuon vertaa?
Sinkkumies edellyttää saavansa vastapalveluksena seksiä ja soittelee ovikelloa siitä lähtien.
Miksi et saa auki? Minkälaisesta korkista on kyse?
Hanki raumaatikoille tarkoitettu silikoninen avaaja. se laitetaan kämmenen alle ja purkki kuin purkki avaantuu. Se pitäisi olla kaikille vähävoimaisille ja vanhuksille saatavissa. Katsoppa netistä. Mieheni sai sen kun sairasti reumaa niin sairaalan apuvälineinä. Olen käyttänyt sitä itse ja on hyvä.
Jos kyseessä on lasipurkki, jossa on metallinen kierrekansi, niin laita veitsenkärki purkin ja kannen väliin niin, että purkkiin pääsee ilmaa. Tämän jälkeen kansi aukeaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Hanki raumaatikoille tarkoitettu silikoninen avaaja. se laitetaan kämmenen alle ja purkki kuin purkki avaantuu. Se pitäisi olla kaikille vähävoimaisille ja vanhuksille saatavissa. Katsoppa netistä. Mieheni sai sen kun sairasti reumaa niin sairaalan apuvälineinä. Olen käyttänyt sitä itse ja on hyvä.
Taisin löytää! Kiitos vinkistä laitan tilaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on lasipurkki, jossa on metallinen kierrekansi, niin laita veitsenkärki purkin ja kannen väliin niin, että purkkiin pääsee ilmaa. Tämän jälkeen kansi aukeaa helposti.
Kallis veitsi taittui kärjestä ennen kuin mitään tapahtui.
Haen kaupasta purkinavaajalla avattavan tomaattikastikkeen. Nyt sattuu vain ranteisiin.
Purkkien korkin sivulla on ns. pienet taskut, tyhjät tilat. Käännä purkki hieman kyljelleen, niin näet ikään kuin korkin sivun. Kun työnnät terävän veitsenkärjen tällaiseen tilaan ja hieman käännät veistä, korkista voi kuulua pieni suhahdus ja samalla korkki höltyy ja on helppo sen kääntää paljain käsin auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies edellyttää saavansa vastapalveluksena seksiä ja soittelee ovikelloa siitä lähtien.
No, saisit sinäkin kovaa kullia pimppiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis veitsi taittui kärjestä ennen kuin mitään tapahtui.
Haen kaupasta purkinavaajalla avattavan tomaattikastikkeen. Nyt sattuu vain ranteisiin.
Käytän vanhaa, tukevaa kuorimaveitsen kärkeä. Hyvin toimii.
Jos et muuta keksi, niin tee reikä siihen kanteen. Kansi aukeaa sen jälkeen helpommin.