Lidlin lakanat
Ostin joku aika sitten lidlistä halvalla muutaman lakanan sänkyyni. Tänään avasin paketit ja totesin että lakanat on hirveän ohuita verrattuna muihin mitä minulla on, niissä on hirveä haju ja erikoinen kuminauha. Ei voi mitään että tuli mieleen joku iso vanhuksen haiseva vaippa :(
Kokeilin sänkyyn ja se vetää patjan nurkistakin ylös jne. tiedä sitten voinko edes käyttää niitä.
Kommentit (15)
Ei tavallisissa lakanoissa mitään kuminauhoja ole.
Lidlissä on kahta eri lakanaa myynnissä, vaihtelee sesongin mukaan. Toinen on ihan hyvälaatuista puuvillaa ja toinen sellaista ihmeellistä liukasta, joka hiostuu helposti.
Muotoonommellut lakanat väännättää aina vähän uusina.
Aivan mahtavia lakanoita Lidlissä.Kokemusta on
Lidlin laatu vaihtelee. Joskus on oikein hyviä, toisinaan taas ei.
Ostin trikoisen muotoon ommellun aluslakanan ja siinä on kuminauha koko matkan ympäri. En tiedä minkä kokoinen lakana oli ennen pesua, mutta pesussa kutistui puoli metriä pituudesta. Todella harmi, koska trikoo oli ihanan pehmeää ja lasten sänkyihin ostin kolme. Kaikki menee palautukseen.
Muilla kokemuksia vastaavasta trikooaluslakanasta?
Puuvillasatiiniset muotoonommellut aluslakanat on ainakin ihan huippuja!
Meillä on sekä noita trikoisia että puuvillaisia parisängyn muotoonommeltuja lakanoita. Enemmän tykkään noista puuvillaisista, mutta ei noissa toisissakaan mitään vikaa ole. Hintaansa nähden erittäinkin hyviä. Ei ole kutistunut pesussa eikä muitakaan ongelmia ole ollu.
Ei kiitos enää Lidlin, Ikean ym. lakanoita tai pussilakanoita. Hemtex on nykyään ostopaikkani. Edes Marimekon tai Finlaysonin eivät pärjää laadulle.
Mä olen ollut tyytyväinen Lidlin lakanoihin. Trikoisia mulla ei ole, puuvillasatiinia vaan.
Meillä ainakin on Lidlin trikoiset lakanat pitäneet kutinsa myös pesussa. Vaikea uskoa, että olis ihan puoli metriä kutistunut :D...
Viime syksynä katselin lakanoita Lidlissä ja mietin jo ostoa, mutta onneksi huomasin niiden olevan 100% polyesteria! Joo ei kiitos vaikka ilmaiseksi saisi.
Vierailija kirjoitti:
Ostin trikoisen muotoon ommellun aluslakanan ja siinä on kuminauha koko matkan ympäri. En tiedä minkä kokoinen lakana oli ennen pesua, mutta pesussa kutistui puoli metriä pituudesta. Todella harmi, koska trikoo oli ihanan pehmeää ja lasten sänkyihin ostin kolme. Kaikki menee palautukseen.
Muilla kokemuksia vastaavasta trikooaluslakanasta?
Voitko palauttaa tuotteen, jonka olet pessyt?
Ostin tänä kesänä 2021 Lidlin mainoslehdessä olleen pussilakanan. Sitä mainostettiin termillä "vilpoinen". Olen heittänyt pakkauksen pois, mutta tämä pussilakana on satiinityyppistä puuvillaa. Se on tuntuu käteen hyvin sileältä ja on oikeasti vilpoinen. Kun asunnossani oli kesällä viikkojen ajan tosi kuuma, niin tämän lakanan kanssa oli ihana nukkua. Välillä käytin sitä aluslakanana, välillä nukuin sen alla. Harmittaa, kun ei tullut ostettua useampaa saman tien, mutta rahat olivat vähissä.
Jos lakanan merkki on Lupillu se kertoo kyllä kaiken.