Näitkö raskaana unta, että joit alkoholia?
Kysymys otsikossa. Olen kuullut että useat ovat nähneet :D itsekin näin, vaikka olen absolutisti :D
Kommentit (8)
Usein. Ja poltin tupakkaa tai vähintään suunnittelin polttavani.
En mutta tupakkaa poltin unissani. Lopetin tupakoinnin, kun tulin raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys otsikossa. Olen kuullut että useat ovat nähneet :D itsekin näin, vaikka olen absolutisti :D
Sama homma, absolutisti jo ennen raskautta. Näin unta, ettö join itseni hirveään humalaan ja jossain vaiheessa unta aloin miettimään, että enhän minä saisi juoda.
En muista, taisin nähdä. Mutta vauva-vuotena näin tosi paljo unta että olin baarissa ja join. Nyt näen aina unta seksistä.. seksi ei ole vieläkään palannut arkeemme. Mkes saattaa ajatella.että olenn väsy/stressaantunut. Ehkä hieman olenkin. Ajatus seksistä ällötti pitkään. Mutta en ole sanonut tätä miehelleni. Nyt ei enää ällötä. Muttei hirveästi himotakaan. Mutta pystyisin harrastamaan kyllä, uskoisin..
. Mutta en ole osanut tehdä aloitetta.
Siskolle kävi niin että lääkäri väitti ettei hän ole raskaana vaikka raskaustesti antoi positiivisen tuloksen, hän joi ja juhli kuten ennenkin sitten tuli keskenmeno. Ja oli yksityislääkäri.
Kyllä, näin unta että join viskiä ja nautin siitä suunnattomasti ja olin oikein viskituntija.. todellisuudessä inhoan viskin hajuakin... poltin myös unissani tupakkaa kunnes aina muistin että ainiin tää maha..
En, mutta näin todella usein unta et poltin tupakkaa. Unessakin olin raskaana ja tuli huono omatunto, oli ihan hirveä olo kun heräsin! Olin ehtinyt polttaa lähes 10 vuotta ja lopetin kun tulin raskaaksi.