Onko tässä elämässä mitään järkeä, kun ei ole kavereita eikä työpaikkaa
?? Enkä usko että kukaan mua haluaa edes palkaha kun oon ujo ja sosiaalisesti kömpelö
N21
Kommentit (7)
Työ = helvetinmoinen stressi ja paine
Kaverit = jatkuva kilpailu ja vertailu
Oot vielä tosi nuori, ehdit opiskella parikin tutkintoa ja taatusti löydät niin töitä kuin kavereita lopulta!
Jos olet masentunut, niin hankkiudu mielenterveyspalvelujen piiriin. Ammatinvalintapsykologiakin voisi yrittää, jos ongelmana on suunnan puute elämälle.
Itse olen sua 10 vuotta vanhempi ja elämä on oikeasti olevan ohi. Näin vanhana ei enää pääse töihinkään, kun kokemusta on liian vähän. Mutta sä ehdit vielä tosi hyvin elämään, kunhan vain nyt heti aloitat asioiden työstämisen!
Ei "haasteita" tarvitse ottaa vakavasti. Oma terveys on ehkä ainoa mikä kannattaa ottaa vakavasti, mutta jos ei mahdollinen pieni kipu haittaa niin ei sitten sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Työ = helvetinmoinen stressi ja paine
Kaverit = jatkuva kilpailu ja vertailu
"Kaverit = jatkuva kilpailu ja vertailu"
Onko tämä totta?
t. kaveriton
Kyllä työelämässä on paljon ujoja ja sosiaalisesti kömpelöitä. Varaa aika terapiaan niin pääset ainakin alkuun. Sitten voit alkaa miettimään, että mikä ala olisi se sun juttusi.
Ei se ole niin vakavaa, monella työssä käyvällä on paljon pahempia ongelmia kuin nuo.