Itkettää Trump, en voi uskoa tätä todeksi
Kommentit (25)
Naurattaa. :D Mietin kaikkia kotiinsa parhaillaan hajoavia vasureita. :D :D
Mikäpä palstamammoja ei itkettäisi.
Hyvä juttu. Kaikkein ihaninta tässä on juuri teidän itkunne.
nainen 33-v
Mua itkettää kans! Ja aikaa montaa usalaistakin ilmeisesti, kun Trumpin kannatusluvut on alhaisemmat kuin kenelläkään presidentillä tässä vaiheessa. Eipä tuo puheekaan kovin vakuuta.
En usko että hän kovin kauan kestää virassa, eiköhän joku virkarikossyyte tule aika nopeasti...
Olet jo seonnut, jos tuo itkettää.
Älä itke. Trump rakentelee muureja ja muuta järjettömiä juttuja, mutta kyllä joku sen törkkää alas portailta jos sen toilailut meinaa aiheuttaa maailmansodan.
Virkaanastujaispuhe on aivan hirveätä paskaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Älä itke. Trump rakentelee muureja ja muuta järjettömiä juttuja, mutta kyllä joku sen törkkää alas portailta jos sen toilailut meinaa aiheuttaa maailmansodan.
Miksi muurin rakentaminen on järjetöntä?Eurooppaankin tarvitaan muureja ja paljon!
Luulin, että Bush junioria pahempaa tapausta ei voisi tulla presidentiksi. Mutta näköjään voi. Kyllä republikaanit osaavat.
Muuta sinä sinne muhammedin kotikylään saudeihin. Palvo entistä kuun jumalaa ja laita toki viestiä miten menee. Varo kaatuvia nostureita mekassasi. Jatkoja!
Onneksi Trump sentään on törkeyksissään niin suoran törkeä. Hillary on törkeä myös mutta haukkamaisesti ovelammin.
Donaldilla on pienet kädet...taitaakin olla myös pieni pili.
Puhui kuin vähämielisille kakaroille. Ei hyvää ennusta. Kansallislaulun vinkui mummosopraanolla nuori likkalapsi. En tiedä, miksi hehkutettiin etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa. :D Mietin kaikkia kotiinsa parhaillaan hajoavia vasureita. :D :D
Itse taas mietin huvittuneena kaiken maailman wt-duunareita jotka kannattavat miljardööri Trumpia.
Lakkaa vähäksi aikaa lukemasta uutisia ja keskity omaan elämääsi. Mä pidän itse aina uutismediatauon siinä vaiheessa kun alan fantasioida siitä että ampuisin Sipilää naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että sekoan, mitä tapahtuu?
Mua kyllä itkettää huomattavasti enemmän Bernerin Anne. Jos tuo lippatupee ei saa maailmansotaa aikaiseksi, niin hän tulee vaikuttamaan huomattavasti vähemmän tavallisen suomalaisen arkeen, kuin tuo köyhempää kansanosaa alinomaa päähän potkiva noita-akka.
Elkäähän nyt vielä itkekö, voidaan vielä saada vuosituhannen parasta viihdettä.
Luin jostain että lääkärit ovat joutuneet myöntämään Suomessa suomalaisille sairaslomaa Trumpin takia. Toisia vaan itkettää koko ajan kun Trump on presidentti.
Trumpista tulee paras presidentti ikinä. Toivottavasti tänne neukkulaan saataisiin saman henkinen.
Trump on oikea MIES. Ei syö George Soroksen kädestä niin kuin Obama.