Miten juhlistatte Trumpin virkaanastumista?
Kommentit (46)
Hamstraan säilykepurkkeja, suunnittelen muuttoa maaseudulle vanhaan mummon taloon jossa voi itse kasvattaa ruokaa ja kämppä lämpiää puilla.
Laskemalla mäkeä jäätyneillä r*ssillä.
Ajattelin illemma katsella kauniin Melanian kuvia netistä.
Vedän puuduttavat kännit ja yritän unohtaa.
Meillä kanssa proseccoa ja cocktail-paloja :D
Kirjoittelen kännissä nee ke eriviestejä Hommafoorumille aamusta iltaan niin kuin meillä Hommafoorumilla on tapana tehdä. Viikon teemana on gam bialai nen kulli ja suomalaisnaiset.
18.15 alkaa Yle tv1:llä. Suurinta juhlaa on Ylen toimittajien itkuvirsi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelen kännissä nee ke eriviestejä Hommafoorumille aamusta iltaan niin kuin meillä Hommafoorumilla on tapana tehdä. Viikon teemana on gam bialai nen kulli ja suomalaisnaiset.
Tarkoitatko neekeriviestejä ja gambialaisia kulleja?
Raukka se sellainen on joka ei uskalla suoraan sanoa!
Olemme koko perhe yhdessä koristelleet kodin lipuilla ja viireillä. Itse kävin eilen kampaajalla. Mieheni ja pojat ovat pukeutuneet parhaimpiinsa, tumman siniset bleiserit, valkoinen kauluspaita ja puna-sini-raitaiset solmiot. Tyttärelle ompelin tilaisuutta varten ihanan puna-sini-valkoisen juhlamekon. Juhlaillallinen aloitetaan yhteisellä rukouksella ja on muokattu kiitospäivän illallisen pohjalta: Pear-Thyme Brined Turkey, Buttermilk-Boursin Mashed Potatoes, Roasted Acorn Squash with Maple Bacon Drizzle, French Green Beans with Garlicky Almond Breadcrumbs, Shaved Brussels Sprout-and-Chestnut Salad ja jälkiruoaksi Toffee Crunch Cake, Spiced Pumpkin Latte Cheesecake ja Lemon-Coconut Tart. Sitten seurataan virkaanastujaisia tv-huoneen televisiosta ja iloitaan uudesta presidentistä. Aikuisille kuohuviiniä ja lapsille Cokista.
Vedän runebergin torttuja, juon viskiä ja suunnittelen maastapakoa jonnekin kauas minne ei ameriikkalaiset, isikset tai puuttinit ole rynnimässä.
Polttelen pilveä, juon kaljaa ja syön jäätelöä. Katselen virkaanastujaksia.
Itken yksin kotona ja kissakin oksenteli joka paikkaan.
Ilon ja onnen päivä minulle. Vihervassarivaimoni kiukuttelee. On kiukutellut äänestystuloksen julkistamisesta lähtien. Vaimo osoittaa mieltään ja lukitsi itsensä makuuhuoneeseen. Noh, mököttäköön siellä. Mieluummin katson Trumpia kuin möksöttävää naista.
Vierailija kirjoitti:
Ilon ja onnen päivä minulle. Vihervassarivaimoni kiukuttelee. On kiukutellut äänestystuloksen julkistamisesta lähtien. Vaimo osoittaa mieltään ja lukitsi itsensä makuuhuoneeseen. Noh, mököttäköön siellä. Mieluummin katson Trumpia kuin möksöttävää naista.
Mitäs veikkaat, tuleeko pesää?
Roikkumalla av:lla ja kaivamalla nenää.