Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäni Anne Berner on aivan upea hahmona

Vierailija
20.01.2017 |

Oli lahjakas jo nurena. Pääsi Sveitsiin lääkikseen, mutta valitisi kuitenkin toimitusjohtajan uran Vallila inteririöörissä. Tulot satoja tuhansia, ajaa vielä kylmän viileästi läpi liikennekaarenkin.

Monet ovat sitä mieltä, että hänen tavoitteensa ja päämääränsä ovat vääriä, mutta ajatelkaapa lähemmin, millainen hahmo on kysymyksessä. Suomessa tarvittaisiin myös enemmän tuollaisia lahjakkaita ja päämäärätietoisia naisia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
2/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aineissa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kyllä todella rikas ja menestynyt, sitä ei käy kieltäminen.

Vierailija
4/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva olla yhtä rikas kuin Anne, mutta en varmaan kestäisi niitä paineita, joiden puristuksessa hän joutuu työskentelemään.

Vierailija
5/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hahmoko se onkin? No mä olenkin ihmetellyt, että miten yksi sketsihahmo on saanut jo noin paljon julkisuutta vaikka putous alkaa vasta huomenna.

Vierailija
6/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli lahjakas jo nurena. Pääsi Sveitsiin lääkikseen, mutta valitisi kuitenkin toimitusjohtajan uran Vallila inteririöörissä. Tulot satoja tuhansia, ajaa vielä kylmän viileästi läpi liikennekaarenkin.

Monet ovat sitä mieltä, että hänen tavoitteensa ja päämääränsä ovat vääriä, mutta ajatelkaapa lähemmin, millainen hahmo on kysymyksessä. Suomessa tarvittaisiin myös enemmän tuollaisia lahjakkaita ja päämäärätietoisia naisia.

En tiedä missä kyöpelivuorella tämä noita-akka nämä kunigasajatuksensa on saanut, mutta lahjakkuus ei näistä idoista paista, pikemminkin häkellyttävän selkeä hetitännekaikkimulle ahneus. Olen yli 50 vuotias ja näin härskiä ja häikäilemätöntä rahansiirron vedätystä köyhiltä rikkaille en ole vielä koskaan nähnyt, mitä tämä noita-akka nyt yrittää ja monella saralla.

Tämä noita-akan firmassa ei kuulemma yksikään työntekijä uskalla kuulua ammattiliittoon, mutta noita-akka itse kyllä kuuluu erittäin tukevasti työnantajaliittoon.

Vastenmielisin ahnein ja kusipäisin ihminen jonka olen koskaan nähnyt.

Vierailija
7/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä kyöpelivuorella tämä noita-akka nämä kunigasajatuksensa on saanut, mutta lahjakkuus ei näistä idoista paista, pikemminkin häkellyttävän selkeä hetitännekaikkimulle ahneus. Olen yli 50 vuotias ja näin härskiä ja häikäilemätöntä rahansiirron vedätystä köyhiltä rikkaille en ole vielä koskaan nähnyt, mitä tämä noita-akka nyt yrittää ja monella saralla.

Tämä noita-akan firmassa ei kuulemma yksikään työntekijä uskalla kuulua ammattiliittoon, mutta noita-akka itse kyllä kuuluu erittäin tukevasti työnantajaliittoon.

Vastenmielisin ahnein ja kusipäisin ihminen jonka olen koskaan nähnyt.

Mutta mietipä oikeasti, mitä vaatii, että saa läpi päämääränsä ja rikastuu tuolla tahdilla.

Vierailija
8/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap!

Vierailija
9/12 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne, nyt nukkumaan. Hyvää yötä!

Vierailija
10/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne bensaverorahat on sitten laitettu kun tiet ovat menneet rapakuntoon,olis kiva tietää,eli me maksettii kallista bensaa sekä kallista auton käyttömaksua ja bensaveroa nostettiin ihan tappiin ja  näillä rahoilla piti autoilijoiden maksaa teiden ylläpidon ym ja se ei muka riitä??ja nyt keskitään tämmöinen U.F.O menetelmä ja maksut senkun lisääntyy jopa lähes tuplaantuu jollain??!!mitä vittua??!!ja muutenkin kun aina kun yhtiöitetään jotain valtion juttuja niin ne asiat menee ihan perseelleen,näitähän esimerkkejä riittää! eli sis näillä nykyisillä käyttömaksuilla ja bensaverorahat ovat menneet ihan jonnekkin muualle kuin minne piti,varmaan kreikkaan tukipakettiin meni rahat,niin luuletteko että hintakatto olisi muka tulossa tähän suunnitteilla olveaan haista-paska-systeemiin?ei vitussa rahastaminen siihen lopu

Vierailija
11/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee ollut 80-luvulla melkonen mällinlennättäjä.

Vierailija
12/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 miljardia - minne rahat ovat hävinneet? Tuonverran autoilijat maksavat vuodessa Valtiolle.