Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömät/hauskat/kummalliset kommentit, joilla ihmiset ovat puolustelleet tekemisiään

Vierailija
20.01.2017 |

Millaisiin otsikon kommentteihin olet törmännyt? Perusteliko ex-kumppani pettämistä sanomalla "no kun kaikki muutkin tekee niin"? Viekö ystäväsi hotellihuoneesta kaiken irti lähtevän juomalaseista ompelulankoihin, koska "nehän kuuluu huoneen hintaan"? Kerätään kokemuksia tähän ketjuun. :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin erään tapailemani miehen kanssa kahvilassa. Hän tilasi kaksi kahvia ja maksoi ne. Oletin tietty että toinen kahvi oli minulle. Pöydässä kun yritin ottaa kupin tarjottimelta, mies veti tarjottimen itselleen. Kysyin "Ai aiotko sä juoda molemmat itse" Mies vastasi "No pitäisikö mun pillusta maksaa vai"

Ööööh. Minulle olisi ollut ihan ok maksaa oma kahvini mutta kun hän ei ostettaessa maininnut juovansa niitä itse. Ja mitään seksiä meillä ei edes koskaan ollut, luojan kiitos.

Vierailija
2/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei äiti oo täällä kieltämässä" oli ekan poikaystäväni vakiolause, kun hän sotki yhteistä kotiamme tai teki jotain typerää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen naamasta näkee ettei sillä voi olla sukupuolitauti (ihan tosissaan sanoi yks jätkä eksästään näin)

Vierailija
4/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teillä ei ole lapsiystävällinen koti" oli vanhempien selitys kun lapset saivat aikaan kivaa tuhoa kotonamme.

Vierailija
5/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on moraalitonta!" Täysin lauseelle sopimattomassa tilanteessa sanottuna. Jokin toiminta siis, joka ei satuta millään tavalla ketään, mutta joka ei sovi henkilön kapeakatseiseen, ahdasmieliseen maailmankuvaan tai muista henkilökohtaisista syistä henkilö ei kannata kyseistä toimintaa, mikä ei oikeasti ole moraalitonta, mutta subjektiivisesti näyttäytyy sellaisena tälle ahdasmieliselle, itsekeskeiselle moralisoijalle, joka vielä pahimmillaan on kaksinaismoralisti.

Esimerkkinä toimii esim. omakohtainen kokemus, kun ex yritti syyllistää ja moralisoida minua aiemmista irtosuhteista saatuaan erinäisten mutkien kautta tietää niistä. En siis ollut pettänyt häntä. On syystäkin ex.

Vierailija
6/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti paheksui jo aikuisen kummityttönsä lesboutta tämän äidille. Paasasi todella törkeästi ja loukkaavasti, haukkui ja väheksyi. Perustelu oli "no mutkun lesbous ei ole luonnollista, eihän naisten vehkeet sovi yhteen!". Ei voinut kuin pyöritellä silmiä sivustakatsojana, ja tuntea suurta myötähäpeää äitiä kohtaan.

Vierailija
7/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo, ihan järkevää se olis, mutta ei kannata kun muut kuitenkin sotkee."

- tyttö kuntosalilla kun kehotin laittamaan välineet käytön jälkeen omille paikoilleen

Vierailija
8/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex perusteli salasuhdettaan sillä, että tämä toinen pesi hänen pyykkinsä ja teki hänelle ruokaa valmiiksi, kun hän tuli töistä kotiin. Emme asuneet siis yhdessä. Jätin miehen. 

Vierailija
9/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystävän kommentti puolustuksekseen: "Sä ärsytit mua!", kun löi minua.

Otin eron jotta en enää ole "ärsyttämässä" kyseistä herraa.

Vierailija
10/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri perusteli nuoruudessa kaupasta varastamista sillä, että kaupassa kyllä riittää tavaraa ja ei se aiheuta paljoa vahinkoa jos yksi ihminen, eli hän itse varastaa.

Vierailija
11/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saanhan mä tehdä mitä mua huvittaa ja muuttaa mun mielipidettä", totesi ex-mieheni kun petti ja halusi erota toisen naisen takia.

Vierailija
12/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin ja toopein selitys kaikkeen on: "Mutkun aina on tehty näin!"

Vierailija
13/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuitenkin ne kohta likaantuu" Sanoo mies astiosta joita kasaa tiskialtaaseen, eikä viitsi pistää pesukoneeseen saati pesaista. Joo, sitä tiettyä vuokaa tai kattilaa käyttää noin kerran vuoteen ja sen aikaa se voi sitten odottaa paskasena tiskialtaassa..

Vierailija
14/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä jäi kiinni pettämisestä tutun naisen kanssa. Hän selitti tekoaan sillä, että nainen tunki alasti sänkyyn. Melkoinen nainen, kun oli ilmeisesti tunkeutunut asuntoon miehen heräämättä ja vielä ehtinyt riisuakin huomaamatta. :,D

Vierailija
15/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskonto/Raamattu/Koraani/muu hulvaton paska opettaa näin!"

Uskovaiset kun sortavat vähemmistöjä, tappavat tai raiskaavat/hyväksikäyttävät, ovat väkivaltaisia psyykkisesti tai fyysisesti ja aivopesevät.

Vierailija
16/23 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien, loukkavien mielipiteiden esittäminen totuuksina. Esim ulkonäkö (se on sitten kauhian rumia ja haitallisia ne tatuoinnit!), lasten kasvatus ( lapset ei tarvi harrastuksia, ei niitä ennekään ollut) , makuasiat (kamalaa rämpytystä se hevimusiikki)

Perusteluina kontekstista irrallisia tokaisuja, kuten

-  Mä tapaan sanoa asiat rehdisti ja suoraan

- Kyllä se näin on, kun ittekkin oikein mietit.

- Lehdessäkin oli siitä juttua.

- Televisiossakin sanottiin.

- No kun se asia niin on.

Kyllä, mielessäni on monta ikäihmistä, mutta muutama keski-ikäinen myös. Eihän 30-45-ikäluokissa pitäisi olla ihmisiä, jotka ovat päässeet peruskoulun läpi noin alkeellisilla ajattelun taidoilla!?

Vierailija
17/23 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/23 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritisoin opiskeluaikoina (ei erityisen vähävaraista) kaveriani kun hän oli varastanut kaupasta jotain vähän erikoisempaa/kalliimpaa ruoka-ainetta useita paketillisia (en nyt muista mitä) tehdäkseen juhiin jotain tarjoiluja. Hämmästynyt vastaus oli "Tiedäksä kuinka paljon noi maksaa? Eihän mulla ois ollut varaa niitä ostaa!". A) olisi kyllä ollut varaa, ainakin jos vähän priorisoi menoja B) jos ei olisi ollutkaan, olisi pitänyt tarjoilut suunnitella sen mukaan mihin sitä varaa on, mielestäni. 

Vierailija
19/23 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ruma/läski/köyhä/bimbo/dille jne ja tämä kaikki oli ilmeisesti ok sanoa suoraan koska "mä oon vaan rehellinen, eikös rehellisyys ookin tärkeä asia". Eli sai mitä tahansa laukoa tuolla verukkeella. Jos tuosa loukkaantui/pahoitti mielensä vastaus oli "etkö kestä kritiikkiä", ja ei kyse ei työelämässä asiakkaan suusta, vaan ihan perus läheinen tyyppi/sukulainen/puoliso.

Vierailija
20/23 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aspergerit voivat hieman suutahtaa mutta nopeasti ne siitä leppyvät."

-Henna Makkosen selitys laittomista nettiuhkauksistaan ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän