Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan vanhempiemme huvittavia möläytyksiä

Vierailija
20.01.2017 |

Tai vaikka isovanhempien. Itse tänään kuusikymppinen äitini kertoi että oli ostanut tarjouksesta 5 kiloa appelsiineja ja kysyi haluanko osan kun hänellä ei kulu niin paljoa. Sanoin että no mikäettei. Äiti katsoi minua haudanvakavana ja sanoi "Ne pitää vaan kuoria ensin" Tämän jälkeen repesimme molemmat, jotenkin niin absurdi tilanne :D

Ei kuulosta kirjoitettuna yhtä hauskalta kuin itse tilanne mutta pistäkää paremmaksi ja kertokaa omianne :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha äitini tarjosi rahaa bussipysäkillä hytisevälle teinille. Perustelu oli "No ei sillä raasulla näyttänyt olevan varaa vaatteisiin kun housut ihan reikäiset ja nilkat jäässä"

Vierailija
2/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kyllä ole kovin hauska, mutta niin överi, että jollain kummallisella tavalla nauratti. Veljeni paljasti vanhemmille olevansa homo, johon äidin kommentti oli "Voivoivoi miten nyt sentään, minun poika, voi ei *voivottelu jatkuun loputtomiin*...No kyllä sä silti olisit minun lapsi, vaikka olisit pedofiili tai raiskaaja!" Tuo oli jotain niin järkyttävää ja niin järjetön vertaus, että jo nauratti. Miten joku voi edes verrata homoutta johonkin noin sairaaseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen itse maksanut oman eläkkeeni", N70+ :D

Vierailija
4/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kertoi että faksipaperi on loppu. Vastasin vanhalla vitsiä, että voin faksata lisää. Isä piti sitä hyvänä ideana.

Vierailija
5/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä kertoi että faksipaperi on loppu. Vastasin vanhalla vitsiä, että voin faksata lisää. Isä piti sitä hyvänä ideana.

Ihana :DD

Vierailija
6/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja :-) Lisää näitä

Vierailija
7/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on suutari ja lupasin kaverilleni korjauttaa ilmaiseksi syntymäpäivälahjaksi hänen piikkikorolliset saappaansa. Isäni ei oikein ymmärrä"naisten hömpötyksien" päälle. Vein saappaat hänelle ja annoin kaverin numeron että laittaa hänelle viestin kun kun kengät on korjattu. Isä oli kirjoittanut viestiin "hienostelukengät korjattu, saa hakea" kaveri otti onneksi huumorilla : D

Vierailija
8/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni käveli Subissa suoraan kassalle ja tilasi kaksi höyrymakkaraa :D

Vierailija
9/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha äitini tarjosi rahaa bussipysäkillä hytisevälle teinille. Perustelu oli "No ei sillä raasulla näyttänyt olevan varaa vaatteisiin kun housut ihan reikäiset ja nilkat jäässä"

Kettuilua.

Vierailija
10/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein vaarini 80-vuotis sytymäpäivänään kiinalaiseen ravintolaan syömään. Saimme listat ja kun tarjoilija tuli hakemaan tilauksia. Vaari katsoi tarjoilijaa koiranpentuilmeellä ja sanoi hiljaa "muttakun minä haluaisin lihapullia ja muusia" :D vaari-parka. Löysi hän sitten kuitenkin mieleisensä annoksen ja lähtiessä vielä kätteli kokkia ja sanoi "olihan se ihan hyvää näin erikoiseksi ruuaksi"

Vierailija
11/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/13 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran murrosiässä sanoin v-alkuisen sanan. Äitini totesi pokkana, että ihanko sitä omaa tavaraasi mainostat. Enpä sen jälkeen sanonut kyseistä sanaa.

13/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vanhempieni, eräs tuttu vaan sanoi: "Kannattaa hommata toinen lapsi, jos eka sattuu kuolemaan!" ja tämä esikoinen ja ainokainen oli mun vierellä, n. 8v. Öööööhh juu jöö vai niin.. Ei me toista edes harkita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän