Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli heistä, jotka kantelivat lapsena muiden tekemättömiä läksyjä?

Vierailija
20.01.2017 |

Muistan hyvin ala-asteelta nämä päsmäröivät ja tosikkotytöt, joilla nousi käsi pystyyn välittömästi, jos vieruskaveri ei ollut tehnyt läksyjä. Ja jotka kantelivat, yrittivät määräillä ja kontrolloida muidenkin elämää. Mitä heistä tuli vanhemmiten vai tuliko mitään? he taitavat olla se syy esimerkiksi Heli Vaarasenkin näkemykseen parisuhteista jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nuoria olivat joten ei mtn. Teini-iässä todennäköisesti kärsivät kiusaamisesta, sosiaalisesta paineesta, laumapaineista joten ovat herkemmin altistuvia sosiaalisille iskuille ja jopa ottaa semmoisen iskuna joka ei ole muiden mielestä isku.

Vierailija
2/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut tuollaisesta mutta voi johtua siitä että olen aika vanha ja käynyt kouluni 60-70-luvulla. En osaa arvata miten joku voisi tietää että joku toinen ei ole tehnyt läksyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus juttu myös 90-luvulla koulunsa käyneelle. Ei meillä ole koskaan luokalla ollut tuollaisia oppilaita. Opettaja kyllä ihan itse tiesi, ketkä tekee läksyt ja ketkä ei.

Vierailija
4/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut tuollaisesta mutta voi johtua siitä että olen aika vanha ja käynyt kouluni 60-70-luvulla. En osaa arvata miten joku voisi tietää että joku toinen ei ole tehnyt läksyjä.

no näkeehän sen onko tehtävät tehty, kun vieressä istut ja kirja on tunnilla oltava auki tietystä kohtaa. ei tarvitse taas olla mikään ruudinkeksijä tässäkään....

Vierailija
5/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uus juttu myös 90-luvulla koulunsa käyneelle. Ei meillä ole koskaan luokalla ollut tuollaisia oppilaita. Opettaja kyllä ihan itse tiesi, ketkä tekee läksyt ja ketkä ei.

Meillä taas oli kyllä näitä tyttöjä. taisivat yliopistoon päätyä, mutta harva on ainakaan FB:n mukaan työllistynyt. 

Vierailija
6/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mentiin 2. luokalle, niin uusi opettaja pisti kantelijat järjestykseen. Ekaluokan lopulla muutamilla oli tapana jopa keksiä tyhjästä juttuja opettajalle ja uhkailla toisia kantelulla. Mutta meininki muuttui, kun tämä sanoikin ettei hänelle tulla kantelemaan.

Vierailija
7/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli niin, että priimukset eivät koskaan päässeet yliopistoon. Ennuste tulevaisuuden opintomenestykselle voitiin tehdä vasta yläasteella.

Vierailija
8/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alakoulun opettaja kertoi että asiasta saa kertoa mutta että kanteleminen pikkuasioista ei ole kaunista. Se oikein suutahti jos joku puhui kaverista p:aa. Se toimi. Luokan parista "kiltistä tytöstä" tuli käsittääkseni ihan menestyneitä ihmisiä isona.

Töissä oli pari kyttääjää jotka eivät epäröineet ottaa toisen luuloteltuja mokia puheeksi ryhmäpalaverissa. Esimiehen edessä. Itsekin jouduin tulilinjalle aiheetta vaikka olin erinomainen työntekijä. Onneksi sain kenkää mokomasta inhottavasta paikasta, ja toinen kyttääjistä. Toinen sai jäädä töihin ja tehdä meidän kaikkien työt, kuului saaneen burniksen ja vaihtoi huonommalle työnantajalle.

Vierailija
9/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia työkavereita joista ei pidetä ja kiusattuja.

Vierailija
10/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaveriton av-mamma joka itkee yksinäisyyttä :D