Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sitten nörttimies on kuumaa valuuttaa?

Vierailija
20.01.2017 |

Mulle on aina sanottu, että "vähän vanhempana tytöt tykkää just sun kaltasista pojista". No oon nyt 35v ja olisi kiva tietää mikä tämä vähän vanhempana on? Haluaisin perheen ja kohta tulee sillekin hieman kiire

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käyn ihan kuumana omaan vähän nörttiin, mutta urheilulliseen poikaystävääni! Kyllä sullekin joku ihana mimmi löytyy <3

Vierailija
2/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just nyt! Vaan kelpuutatko nörttityttöjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työpaikassa jossa ansaitset paljon rahaa? Se on oikeastaan nörttimiesten ainoa houkutin naisille, joilla on "juoksut juostu".

Vierailija
4/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mielelläni. Nörttiys on plussaa mulle

Vierailija
5/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko työpaikassa jossa ansaitset paljon rahaa? Se on oikeastaan nörttimiesten ainoa houkutin naisille, joilla on "juoksut juostu".

Jonkin verran mediaania enemmän, mutta en ole huipputuloinen

Vierailija
6/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet tajunnut opiskella ja raataa töissä niska limassa? 

Vierailija
7/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mielelläni. Nörttiys on plussaa mulle

Hienoa, siis leuka pystyyn ja ulos luolasta! :) Kevät koittaa.

Vierailija
8/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on 2 vaihtoehtoa, ota joko yksinhuoltaja / MT-ongelmainen nainen tai jää yksin. Normaalit, omanikäiset naiset vietiin 10v sitten

Vierailija
9/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä tykkäsin nörteistä jo teini-iässä ja iskin itselleni miehen shakkikerhosta, yhdessä ollaan edelleen. Missä ja millaisia naisia tapaat? Etsitkö heitä deittisivustoilta vai oikeasta elämästä?

Vierailija
10/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitkistä ja hoikista nörttimiehistä, jotka ovat enintään 28-vuotiaita.

N25

Vierailija
11/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

F-Securen pikkujouluissa. #takki

Vierailija
12/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtit on ihania, jos myös pukeutuvat nörtisti.

Vierailija
13/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt niska limassa, mutta on mulla FM tietojenkäsittelystä ja oon töissä pienehkössä IT-alan firmassa

Vierailija
14/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut? Milloin viimeksi? Millaisessa tilanteessa? Entä sitä edellisen kerran, kuka ja missä?

Vierailija
15/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä tykkäsin nörteistä jo teini-iässä ja iskin itselleni miehen shakkikerhosta, yhdessä ollaan edelleen. Missä ja millaisia naisia tapaat? Etsitkö heitä deittisivustoilta vai oikeasta elämästä?

Vähän kaikkialta oon etsinyt, mutta nykyään enimmäkseen netistä. Baarista joskus, mutta siellä ei ole kovin kiva jutella. Aika harvoin nainen lähtee treffeille ja selviää, että en ole naisen tyyliä

Vierailija
16/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään pitkistä ja hoikista nörttimiehistä, jotka ovat enintään 28-vuotiaita.

N25

Noista taitaa osua vain nörttimieheys :D

Vierailija
17/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kaikkialta oon etsinyt, mutta nykyään enimmäkseen netistä. Baarista joskus, mutta siellä ei ole kovin kiva jutella. Aika harvoin nainen lähtee treffeille ja selviää, että en ole naisen tyyliä

Vanhempi nörttivaimo (entvaimo) tsemppaa: älä luovuta! Nörttikuningattaresi löydät kyllä vielä, ehkä baaria todennäköisemmin kirjastosta, yliopistolta, harrastusten parista, nörttitapahtumista, museosta tai taidenäyttelystä. Eihän sinun tarvitse löytää kuin se yksi :)

Uskon, että nuoremmatkin nörttinaiset osaavat arvostaa selvin päin tehtyä treffiehdotusta, alkon siivittämissä baarilähestymisissä kun on sellainen (kaltaisilleni introverteille vieras) välineellinen vivahde, ja kauhea mökä taustalla. Ei ihme että tulee virhearviointeja.

Vierailija
18/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi nörttivaimo (entvaimo) tsemppaa: älä luovuta! Nörttikuningattaresi löydät kyllä vielä, ehkä baaria todennäköisemmin kirjastosta, yliopistolta, harrastusten parista, nörttitapahtumista, museosta tai taidenäyttelystä. Eihän sinun tarvitse löytää kuin se yksi :)

Uskon, että nuoremmatkin nörttinaiset osaavat arvostaa selvin päin tehtyä treffiehdotusta, alkon siivittämissä baarilähestymisissä kun on sellainen (kaltaisilleni introverteille vieras) välineellinen vivahde, ja kauhea mökä taustalla. Ei ihme että tulee virhearviointeja.

Se siinä onkin, kun olisi kivempaa tutustua muualla kuin baarissa, mutta se on hankalaa sosiaalisten sääntöjen puitteissa

Vierailija
19/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt niska limassa, mutta on mulla FM tietojenkäsittelystä ja oon töissä pienehkössä IT-alan firmassa

Hae iskemätön akateeminen 22 - 25-vuotias Aasiasta. Netti on hyvä.

Vierailija
20/21 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hs

Se siinä onkin, kun olisi kivempaa tutustua muualla kuin baarissa, mutta se on hankalaa sosiaalisten sääntöjen puitteissa

Ymmärrän. Itse pidin (ja pidän edelleen) kummallisena sitä, että on sosiaalisesti hyväksyttyä aloittaa ihmissuhde ventovieraan kanssa ympäripäissään, kännipanolla, mutta esim. työpaikkaromanssit ovat ankarasti paheksuttuja jopa niissä tapauksissa, kun kyse on vapaista ihmisistä eikä työnteko häiriinny. Minullekin luontevinta on tutustua selvin päin ja päiväsaikaan ja edetä hitaasti.

Älä silti luovuta. Jos jopa minä, epäsosiaalinen maahinen, olen onnistunut löytämään omani, niin löydät sinäkin.