Milloin sitten nörttimies on kuumaa valuuttaa?
Mulle on aina sanottu, että "vähän vanhempana tytöt tykkää just sun kaltasista pojista". No oon nyt 35v ja olisi kiva tietää mikä tämä vähän vanhempana on? Haluaisin perheen ja kohta tulee sillekin hieman kiire
Kommentit (21)
Oletko työpaikassa jossa ansaitset paljon rahaa? Se on oikeastaan nörttimiesten ainoa houkutin naisille, joilla on "juoksut juostu".
Vierailija kirjoitti:
No just nyt! Vaan kelpuutatko nörttityttöjä?
Hyvin mielelläni. Nörttiys on plussaa mulle
Vierailija kirjoitti:
Oletko työpaikassa jossa ansaitset paljon rahaa? Se on oikeastaan nörttimiesten ainoa houkutin naisille, joilla on "juoksut juostu".
Jonkin verran mediaania enemmän, mutta en ole huipputuloinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just nyt! Vaan kelpuutatko nörttityttöjä?
Hyvin mielelläni. Nörttiys on plussaa mulle
Hienoa, siis leuka pystyyn ja ulos luolasta! :) Kevät koittaa.
Sulla on 2 vaihtoehtoa, ota joko yksinhuoltaja / MT-ongelmainen nainen tai jää yksin. Normaalit, omanikäiset naiset vietiin 10v sitten
No kyllä minä tykkäsin nörteistä jo teini-iässä ja iskin itselleni miehen shakkikerhosta, yhdessä ollaan edelleen. Missä ja millaisia naisia tapaat? Etsitkö heitä deittisivustoilta vai oikeasta elämästä?
Tykkään pitkistä ja hoikista nörttimiehistä, jotka ovat enintään 28-vuotiaita.
N25
Vierailija kirjoitti:
Kai olet tajunnut opiskella ja raataa töissä niska limassa?
En nyt niska limassa, mutta on mulla FM tietojenkäsittelystä ja oon töissä pienehkössä IT-alan firmassa
Kuka on sanonut? Milloin viimeksi? Millaisessa tilanteessa? Entä sitä edellisen kerran, kuka ja missä?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä tykkäsin nörteistä jo teini-iässä ja iskin itselleni miehen shakkikerhosta, yhdessä ollaan edelleen. Missä ja millaisia naisia tapaat? Etsitkö heitä deittisivustoilta vai oikeasta elämästä?
Vähän kaikkialta oon etsinyt, mutta nykyään enimmäkseen netistä. Baarista joskus, mutta siellä ei ole kovin kiva jutella. Aika harvoin nainen lähtee treffeille ja selviää, että en ole naisen tyyliä
Vierailija kirjoitti:
Tykkään pitkistä ja hoikista nörttimiehistä, jotka ovat enintään 28-vuotiaita.
N25
Noista taitaa osua vain nörttimieheys :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kaikkialta oon etsinyt, mutta nykyään enimmäkseen netistä. Baarista joskus, mutta siellä ei ole kovin kiva jutella. Aika harvoin nainen lähtee treffeille ja selviää, että en ole naisen tyyliä
Vanhempi nörttivaimo (entvaimo) tsemppaa: älä luovuta! Nörttikuningattaresi löydät kyllä vielä, ehkä baaria todennäköisemmin kirjastosta, yliopistolta, harrastusten parista, nörttitapahtumista, museosta tai taidenäyttelystä. Eihän sinun tarvitse löytää kuin se yksi :)
Uskon, että nuoremmatkin nörttinaiset osaavat arvostaa selvin päin tehtyä treffiehdotusta, alkon siivittämissä baarilähestymisissä kun on sellainen (kaltaisilleni introverteille vieras) välineellinen vivahde, ja kauhea mökä taustalla. Ei ihme että tulee virhearviointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi nörttivaimo (entvaimo) tsemppaa: älä luovuta! Nörttikuningattaresi löydät kyllä vielä, ehkä baaria todennäköisemmin kirjastosta, yliopistolta, harrastusten parista, nörttitapahtumista, museosta tai taidenäyttelystä. Eihän sinun tarvitse löytää kuin se yksi :)
Uskon, että nuoremmatkin nörttinaiset osaavat arvostaa selvin päin tehtyä treffiehdotusta, alkon siivittämissä baarilähestymisissä kun on sellainen (kaltaisilleni introverteille vieras) välineellinen vivahde, ja kauhea mökä taustalla. Ei ihme että tulee virhearviointeja.
Se siinä onkin, kun olisi kivempaa tutustua muualla kuin baarissa, mutta se on hankalaa sosiaalisten sääntöjen puitteissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olet tajunnut opiskella ja raataa töissä niska limassa?
En nyt niska limassa, mutta on mulla FM tietojenkäsittelystä ja oon töissä pienehkössä IT-alan firmassa
Hae iskemätön akateeminen 22 - 25-vuotias Aasiasta. Netti on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hs
Uskon, että nuoremmatkin nörttinaiset osaavat arvostaa selvin päin tehtyä treffiehdotusta, alkon siivittämissä baarilähestymisissä kun on sellainen (kaltaisilleni introverteille vieras) välineellinen vivahde, ja kauhea mökä taustalla. Ei ihme että tulee virhearviointeja.Se siinä onkin, kun olisi kivempaa tutustua muualla kuin baarissa, mutta se on hankalaa sosiaalisten sääntöjen puitteissa
Ymmärrän. Itse pidin (ja pidän edelleen) kummallisena sitä, että on sosiaalisesti hyväksyttyä aloittaa ihmissuhde ventovieraan kanssa ympäripäissään, kännipanolla, mutta esim. työpaikkaromanssit ovat ankarasti paheksuttuja jopa niissä tapauksissa, kun kyse on vapaista ihmisistä eikä työnteko häiriinny. Minullekin luontevinta on tutustua selvin päin ja päiväsaikaan ja edetä hitaasti.
Älä silti luovuta. Jos jopa minä, epäsosiaalinen maahinen, olen onnistunut löytämään omani, niin löydät sinäkin.
Mä ainakin käyn ihan kuumana omaan vähän nörttiin, mutta urheilulliseen poikaystävääni! Kyllä sullekin joku ihana mimmi löytyy <3