Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuslääkkeet lihottavat

Vierailija
20.01.2017 |

Uskon, että sen vuoksi joskus lääkärit niitä tyrkyttävät nuorille naisille. Itse lihavina haluavat nuortenkin pyöristyvän

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihota. Mä syöny 10v ja painan edelleen 55kg. Pakko syödä kun uusiutuva keskivaikea masennus diagnoosina.

Vierailija
2/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monilla mielialalääkkeillä on kyseisenlainen vaikutus kehoon, minä ja lukuisat muut olemme tämän henkilökohtaisesti kokeneet. Etenkin neurolepteillä on tutkimustenkin mukaan painoa nostava vaikutus, ennen niiden syöntiä minulla ei koskaan ollut ylipainoa, nykyään painan hieman reilut sata kiloa ja paino tippuu erittäin hitaasti, eli ne eivät ainoastaan nosta painoa vaan myös hidastavat aineenvaihduntaa. Tämä sama on käynyt useille muillekin ihmisille. Ei mitenkään kivaa, ja juuri tämä seikka eli lihominen oli se mikä masenti minua entisestään todella paljon mutta tätä seikkaa ei lääkärit noteeranneet millään tavalla. Tästä voimakkaasta painonnoususta alkoi tulla minulle jo terveysongelmia mutta lääkärit katsoivat sen toissijaiseksi asiaksi, mitä se ei kyllä ole. Paino vaikuttaa niin fyysiseen kuin henkiseenkinkin terveyteen.

Vierailija
4/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kiloa tullut ja niistä on tosi vaikea päästä eroon. Yritän kyllä laihduttaa mutta kroonisen masennuksen vuoksi en voi jättää lääkkeitä syömättä.

Vierailija
5/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä nimisiä lääkkeitä te syötte?

Vierailija
6/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa lääkkeistä myös laihduttaa...

Itse olen syönyt pitkään, eikä ole mitään vaikutusta ollut painooni.

Vierailija
7/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihoin mielialalääkkeillä melkein 50 kiloa....Juu, kyllä ne monilla ovat tehneet samaa, on niiden yksi tunnetuimmista sivuoireista :/ En koskaan enää syö yhtäkään lääkettä, jolla olisi painoon minkäänlaista vaikutusta, ainakaan niin että se lihottaisi.

Vierailija
8/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaikkia lihotakaan mutta monia kylläkin, etenkin sellaisia henkilöitä, joilla on jo luonnostaan taipumus lihoa hieman herkemmin kuin keskivertoihmisellä.

Vierailija
9/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kiloa lihoin lääkkeillä. Kilot kyllä lähtivätkin muutamassa kuukaudessa kun lopetin lääkityksen ja oma järki rupesi taas pelaamaan. Tajusin ettei kaikki ole niin hälläväliä kun lääketokkurassani olin kuvitellut. Ei edes se että olin lihonnut ja rupsahtannut tunnistamattomaksi.

Vierailija
10/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni lihoi lääkkeiden vaikutuksesta parissa kuukaudessa 30 kiloa. Se oli todella nopeaa ja sai aikaan vakavan ahdistuksen. Siihen määrättiin sitten lisää lääkkeitä. Nainen ei kehtaa käydä enää missään kun häpeää lihomistaan. Juo nykyään käytännössä jatkuvasti kun ei siedä itseään selvinpäin. Monesti olen miettinyt että ne masennuslääkkeet masensi serkun lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän