Milloin menetit lapsuudenuskosi siihen, että poliitikot ajaisivat ensisijaisesti kansalaisten asiaa eikä esim. sukulaistensa firmojen etua?
Kommentit (25)
Vanhasen lautakasa. Tiuran pesukone. Sipilän nepotismi. Bernerin loputon ahneus.
Usko sosialismiin on vielä kova täällä pohjolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhasen lautakasa. Tiuran pesukone. Sipilän nepotismi. Bernerin loputon ahneus.
Ja näitä ollaan äänestetty. Tulevissa eduskuntavaaleissa äänestystilanteessa on kyllä meikäläisen sormi suussa ja toinen pers...
Sen jälkeen kun muutin Suomesta. On täälläkin poliitikkoja mutta ne eivät kiinnosta minua kuten ei poliitikot Suomessakaan.
Olen nykyään liikkeellä sillä asenteella, että olen itse vastuussa onnestani ja kohtalostani.
Tajusin vuosia sitten. Tää kusetus on tahallista ja suomesta tehdään tietoisesti kehitysmaa.
Ainut tapa saada asiat hoitumaan on mennä osoittamaan mieltä kaduille, eikä huudella netissä.
Senkun suomalaiset vielä tajuais.
Vierailija kirjoitti:
So what. En maksa veroja joten minulle aivan sama kenen taskuun muiden maksamat verot menevät.
Kannatat vihreitä tai vasemmistoa.
En välitä mistään.
On sen tiennyt aina mutta case Sipilä on avannut silmät todella auki. Että tälläistäkö se oikeasti on.
Oikeesti , mennään jo kaduille niin saadaan vielä hyvinvointivaltion takas ;_;
Edellinen vaalirahakohu, ja ihmetys siitä kun ihmiset palasivat kuitenkin äänestämään isoja puolueita. Jos juostaan vaaleista toiseen samojen huijareiden välillä niin eihän mikään muutu.
Joskus 11-vuotiaana, kun pääsin lähemmin tutustumaan kunnallispolitiikassa mukana olleen opettajan kasvatuskäsityksiin. Viimeinen toivon ripe tosin on tippunut vasta tämän hallituksen aikana.
Kymmeniä vuosia sitten. Ehkä joku 18-25 vuotiaana.
Ike oli viimeinen niitti. Kun kähminnät menee läpi, mutta tärkein asia minkä lehdistö löytää ovat Iken tekstiviestit, jotka ovat hänen henkilökohtainen asia, eivätkä liity mitenkään asioiden hoitamiseen.
Uskon siis, että lehdistö on mukana salajuonessa samalla tapaa, kuin täällä tapahtuva ketjujen/viestien häviäminen, jos osoitat totuuden.
Nyt siis ollaan Vauva palstalla vuonna 2017, eikä Suomi24:lla, kun täällä on kaikki Suomi24 vanhat viestit. Tosiasiassahan varmaan Suomi24 kieltäisi Vauva palstaa käyttämästä näitä Suomi24 vanhoja viestejä, mutta jos kaikki ovat mukana salaliitossa, niin..
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti , mennään jo kaduille niin saadaan vielä hyvinvointivaltion takas ;_;
Siis mikä? Valtio joka tapatti kymmeniä yrittäjiä 90 luvulla. Mikä ihmeen hyvinvointivaltio sellainen on?
Vierailija kirjoitti:
Tajusin vuosia sitten. Tää kusetus on tahallista ja suomesta tehdään tietoisesti kehitysmaa.
Ainut tapa saada asiat hoitumaan on mennä osoittamaan mieltä kaduille, eikä huudella netissä.
Senkun suomalaiset vielä tajuais.
Ei auta tuo tuommoinen. Ensin pitäisi järjestäytyä. Kun esim. miljoona ihmistä kieltäytyy tästä pelleilystä niin muutos voi alkaa ja rakennetaan jokaiselle velattomat talot ensi alkuun.
Meillä on materiaalia metsät täynnä mistä talot syntyvät - aivan ilmaiseksi. Vaatii vain työtä.
So what. En maksa veroja joten minulle aivan sama kenen taskuun muiden maksamat verot menevät.