Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luistelu vuosikausien jälkeen ei enää onnistu

Vierailija
19.01.2017 |

Olen viimeksi luistellut varmaan joskus 20 vuotta sitten yläasteella ja olin siinä silloin ihan hyvä. Nyt kun yritin pitkän ajan jälkeen luistella, ei siitä tullut mitään. Nilkkoja kivisti aivan sairaasti ja teki ihan järkyttävän kipeää enkä meinannut pystyssä ollenkaan. Miehen piti tukea ja pitää mua pystyssä, mutta silti sattui niin, että oli pakko äkkiä lopettaa.

Onko kaikilla tällaista vuosien tauon jälkeen? Pitäisikö luistelun sujua kuin pyörällä ajon, ettei sitä taitoa unohda, kun on kerran oppinut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kipu johtui siitä kun solmii liian toukalle luistimet ei veri kierrä :)! Jalkaterä suht tiukka nilkka napakka MUTTA luistimensuuhun jopa 2 sormen verran löysää!!! Kokeile näin uudestaan ! Ja sisään vain urheilusukka!

Vierailija
2/4 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun vaan seisot ja heilittelet varpaita ja lasket alas polvia joustavasti pikkuhiljaa alat sitten potkia vuorotellen terä lappeellaan takaa työtäen aina aluksi 15-30 min sitten enempi. Oppi sen vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ja olin aikoinani hyvä luistelija, en kyllä luovuta ;)

Vierailija
4/4 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista! Täytynee koittaa vielä toisen kerran. Ehkä ne oli kireällä, kun mies vielä avusti ne luistimet mun jalkaan ja huolehti, että on tarpeeksi kireällä... :-D Ehdin kyllä jo miettiä, voikohan mun terveys (tai sen puute lähinnä) olla syynä, kun mulla epäillään erästä sairautta, joka vaikuttaa lihaksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan