Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä viestiketjussa mammat kertovat mikä heidän mielestään ei ole miesten vikaa

Vierailija
19.01.2017 |

Nyt positiivinen energia lentämään!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, rohkeasti vain asioita listaamaan!

Vierailija
2/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kaikenlaisia henkilökohtaisia valintoja jotka eivät ole miesten vikaa tai ansiota.

Isoista asioista (tyyliin ilmastonmuutos) on vaikea löytää sellaisia, joihin miehet eivät olisi vähintään omalla painoarvollaan osallistuneet, mutta samalla lailla varmasti myös niitä joiden kanssa naisilla ei olisi mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestöliiton saama julkinen rahoitus. Valitettavasti veroeuroja tuhlataan tuollaisenkin poliittista agendaa ajavan p-skalafkan pyörittämiseen kun ne rahat voisi ohjata vaikka äitiysneuvoloille.

Vierailija
4/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että synnytys sattuu

Se, että olen saamaton ja ujo

Vierailija
5/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin! Lisää!

Vierailija
6/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset.

Vierailija
7/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiset.

Älä valehtele tuo on kyllä miesten vika.

Vierailija
8/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö uliulilassukalla tunteisiin?

Vierailija
9/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö uliulilassukalla tunteisiin?

Kahdeksan viestiä. Bravo.

Vierailija
10/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä keksi tähän mitään.

Vierailija
11/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syyllistä miestäni siitä ettei hän osaa pyykätä. Häntä ei vain ole opetettu kotona siihen ja kyllä hän on alkanut omatoimisesti opettelemaan seuraamalla minua.

En myöskään syytä siitä ettei hän noudata outoja pakkomielteitäni. Tiedän ettei niden maustepurkkien ole pakko olla etiketti esillä, tai keittiöpyyhkeen juuti oikean kaapin oven päällä. Ei ne tavat ole vääriä, ne on vain minun pakkomielteitä.

Vierailija
12/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho-ongelmani ja muut äidiltäni perimäni terveysongelmat.

Vierailija
13/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sairauteni tai omat möhläykseni eivät ole mieheni vika. 

Ja mitä sairauksiini tulee, mieheni on loistava tuki (nyt vasta toinen syöpä menossa). Möhläykseni minun kuuluukin yrittää hoitaa itse.

Vierailija
14/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm........................................................................................................................................................................................................................................................... oota hetki....................................................................................................................................................................................................................................................................... Öööööööööööööö...................................................................................................................................................................................................................................................................................... ootapa vielä........................................................................................................................................................................................................................................................

Vierailija
15/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein mietin niin itse asiassa syytän ex-mieheni vioista enemmän hänen äitiään kuin ketään muuta. Hänet ja veljensä kasvatettiin niin, että miesten ei tarvitse välittää muiden hyvinvoinnista mitenkään eikä tehdä mitään tylsää pakollista ja päivittäistä vaivannäköä vaativaa. Kuvittelisin että on miehen oma vika ellen tuntisi myös hänen veljeään ja sisartaan, ja ex-anoppia.

Itsellänikin on poika, joten saan syyttää itseäni jos hänestä kasvaa samanlainen kuin exästäni. Vastuu hänen kasvatuksestaan on kuitenkin enimmäkseen minulla, koska hänen isänsä on niin itsekäs kuin on.

Vierailija
16/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tykkään siideristä.

Vierailija
17/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiset.

Älä valehtele tuo on kyllä miesten vika.

Näinpä. Vanha vitsi, mutta...: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/5b/4b/5e/5b4b5e2b06e6333f4136…

Vierailija
18/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton.

Vierailija
19/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit. Ellei mies pakota syömään. Niinkin voi olla.

Ai niin. Ehkä mies grillaa usein ja syyllistää kun pitää heittää monta kiloa makkaraa ja ribsejä roskiin. Kyllä se on kuitenkin miehen vika