Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kiristetään

Vierailija
19.01.2017 |

Eli entisellä parhaalla ystävälläni ja minulla katkesi välit.
Syitä on monia ja molemmat on sitä mieltä että toinen on loukannut toista. Nyt kuitenkin raha-asiat tuli mukaan,
kun meidän molempien tekemä lasku pompsahti menneisyydestä esiin, ja paras ystäväni kiristää minua maksamaan koko potin.
(monta sataa euroa) Sanoin etten enää suostu tähän kiristykseen, molemmat olemme laskua olleet tekemässä ja vastuu on yhteinen.(kyse siis tuhoutuneista tavaroista olevasta laskusta)
Nyt ystäväni kiristää minua ja uhkailee, että mikäli en maksa hänelle koko pottia, hän kertoo lähimmille sukulaisilleni, ystvälilleni kaiken
pahan, mistä olen hänelle uskoutunut (esim jotain huumeiden viihdekäytöstä, epämääräisistä seksisuhteista nuoruudessa, joskus jos olen arvostellut muita ystäviäni
jne. mitä nyt parhaalle ystävälle kerrotaan) hän sanoo että jos en maksa, hän kertoo KAIKEN. Korosti vielä että "jos luulet etten kerro olet väärässä koska miksi minä jäisin kun nalli kalliolle"
Tiedän että ystäväni valehtelee siitä että hänellä ei ole osaa eikä arpaa laskun tekoon, ja että hän todellakin on velvollinen maksamaan puolet.
Sanoin hänelle että jos en millään muulla keinolla pääse hänestä eroon kun hänen superpaljastuksillaan, niin antaa mennä vaan, kunhan sitten lopetat. Kiristämiseen en enää aijo suostua.
Nyt pelottaa ja asia tulee uniinikin, mitä jos hän todella kertoo kaiken (abortti, huumeiden viihdekäyttöä nuoruudessa jne.) Minua pelottaa ja ahdistaa. En halua lähteä tähän uhkailujuttuun mukaan, enkä uhkailla
takaisin. Nyt olen ilmoittanut että maksan puolet, asia käsitelty enää älä ota yhteyttä, ja estin hänet joka paikassa. Mitä teen jos hän vielä jatkaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiasta siis oikeuden tuomio, että teidän on maksettava lasku? Oleellista olisi se että mistä lasku tuli, onko se ulostottokelpoinen ja keiden nimellä se on? Nimittäin jos se on laitettu molempien nimellä, niin olette yhteisvastuussa asiasta lain edessä ja vastaatte siitä toistennekin puolesta. Omien luottotietojen säilyttäminen on arvokasta (olettaen että ne on sinulla yhä tallella?), joten jos kyse on vain muutamasta satasesta, maksaisin laskun ja antaisin asian olla, että pääsee elämässä eteenpäin ja moisesta kiristäjäpaskaläjästä eroon.

Vierailija
2/3 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole luottoja ollenkaan ja lasku hänen nimissään. Jos oikeuteen mentäisiin niin voittaisin toki. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullosstaa hirveältä kaverilta. Älä lietso mutta anna muutama salaisuus takaisinpäin "entä jos kerron nämä...." tyyliin. Jos ymmärtäis sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi