Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos jotain todella haluaa, saattaa saada sen

Vierailija
19.01.2017 |

Mitä mieltä olette ajatuksesta, että jos jotain todella haluaa, voi käydä sellainen onnettomuus, että saakin sen mitä pyysi. Mielipiteitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä täysin totta, vaikka saattaisikin viedä jopa vuosia aikaa.

Vierailija
2/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen saa. Mutta usein havaitsee, että haluamansa hinta oli aika lailla kamala suhteessa siihen, mitä sitten sai.

Eli haluaa älyttömän paljon asumaan kerrostaloon Eiraan. Lopulta siellä asuu, mutta huomaa, että asuntoa säästäessä ja sitku-elämää eläessä se elämä meni suurelta osin ohi. Enkä nyt tarkoita, että asuntosäästäminen olisi paha juttu, ehei, mutta se, että se lopputulos ei ehkä sittenkään tunnu enää siltä, mitä halusi.

Tai haluaa sen koulun hurmuripojan omakseen. Niin tapahtuu, mutta hurmuri jatkaa hurmaamistaan parisuhteen ohessa ja joutuu miettimään, oliko tämä oikea ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyllä niin riippuu täysin asiasta. Kyllä pitää joku tolkku ja realistisuus olla elämässä, vaikka hyvä on asettaa tavoitteita ja ihanaa on haaveillakin.

Vierailija
4/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaminen ja pyytäminen on kaksi eri asiaa.

Vierailija
5/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan yhden naisen, se haluaa olla vaan ystävä. Millä sen saan, kun kerran oikein haluan?

Vierailija
6/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan yhden naisen, se haluaa olla vaan ystävä. Millä sen saan, kun kerran oikein haluan?

Vierailija
7/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan yhden miehen ja se ei halua mua. Miten saan sen?

Vierailija
8/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on oikeassa: Saattaa saada. Monen haihattelijan kannattaakin muistaa asian kääntöpuoli, että saattaa myös käydä niin, etti haave toteudu. Siksi on hyvä olla muitakin unelmia ja varasuunnitelmia. Monella ei ole ja sitten ihmetellään, miten elämä meni pieleen.

Vierailija
9/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan yhden miehen ja se ei halua mua. Miten saan sen?

Sä saat sen, mutta vasta sitten kun et enää halua sitä.

10/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan ajatuksen melkein kaikkiin muihin asioihin paitsi naisen saamiseen.

Vierailija
11/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sen haluamansa saa tavalla, jota ei olisi osannut ajatella eikä olisi halunnutkaan, jos olisi tiennyt miten käy.

Haluat saada rahaa - ja saatkin, kun omaisesi kuolee ja perit hänet. Tai toivot että pääsisit pois työpaikasta jota inhoat - ja vammaudut työkyvyttömäksi.

Vierailija
12/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakin tosissaan haluaa niin kenties alkaa tehdä jotakin konkreettista sen saavuttamiseksi. Mutta ei ole mitään taivaallista taikuria, joka tekisi sen puolestasi ilman, että sinun itse tarvitsisi laittaa tikkua ristiin.

Vierailija
13/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän