Muita jotka eivät käy aamulla pesulla, koskaan?
Täytyy sanoa, että en ole vissiin koskaan käynyt suihkussa _aamulla_. Enkä peseytynyt erityisesti ennen seksiä, olen ilmeisesti kummajainen tässä hygieniafriikkien maailmassa jossa kaikki pitää puunata ja tuunata lähtien pimppakarvoista ennen kuin voi sekstailla tai lähteä töihin/bilettämään koska haisen pahalta.
Kommentit (4)
No en käy suihkussa aamuisin. Mut pesen hampaat, kasvot ja alapään joka aamu ja toki myös illalla.
Käyn suihkussa aina iltaisin. Seksiäkin tulee harrastettua pääsääntöisesti illalla suihkun jälkeen. Toki pesen pimperon ennen seksiä, jos tiedän että sitä harrastetaan joskus muuten kuin illalla.
"Älä peseydy, olen tulossa ..." kirjoitettiin eräällä Josephinelle muinoin tarinan mukaan. Ehkä hänkin peseytyi vasta seksin jälkeen. Sitä paitsi eihän sitä aina voi tietää etukäteen ...
Miksi heräisin aamulla suihkuun, kun olen käynyt pesulla illalla? Menen mieluummin puhtaana nukkumaan. Hampaat, kädet ja "silmät" pesen aamuisin ja se riittää. Alapään tarvittaessa, eli useammalla vessareissulla päivittäin.
.