Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos haluat nöyrän kumppanin, ota koira

Vierailija
19.01.2017 |

Tän päivän Hesarin pääkirjoituksissa Saska Saarikoski otti kantaa Pariutuminen vaikeuksiin. Ihan hyviä pointteja, käykää lukemassa.

Hän arveli mm.että jos mies haluaa naisen, niin täytyy olla mies, jonka nainen haluaa. Ja että naisen puutetta valittavat miehet eivät oikeastaan ole kiinnostuneita naisista.

Omien havaintojen tojeni valossa nuo ovat hyvin oikean suuntaisia väitteitä.

M37

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mut koiraa ei voi oikeen nussia toisin kun naista. Ellei sitten ole joku elukoihin sekaantuja, mikä mä en ole. Muuten kyl varmasti paljon parempi kumppani.

Vierailija
2/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mut koiraa ei voi oikeen nussia toisin kun naista. Ellei sitten ole joku elukoihin sekaantuja, mikä mä en ole. Muuten kyl varmasti paljon parempi kumppani.

Vahvistit juuri omalta osaltasi Saskan ajatukset täydellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän päivän Hesarin pääkirjoituksissa Saska Saarikoski otti kantaa Pariutuminen vaikeuksiin. Ihan hyviä pointteja, käykää lukemassa.

Hän arveli mm.että jos mies haluaa naisen, niin täytyy olla mies, jonka nainen haluaa. Ja että naisen puutetta valittavat miehet eivät oikeastaan ole kiinnostuneita naisista.

Omien havaintojen tojeni valossa nuo ovat hyvin oikean suuntaisia väitteitä.

M37

Saska Saarikoski on nuoleskeleva ja mielistelevä mies-nainen. Hän edustaa sellaista "mies"-tyyppiä jota en itse arvosta. Miehen on oltava oikeamielinen ja rehellinen ja sen tulee näkyä sekä sanoissa että teoissa.

Vierailija
4/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tulee olla selkärankaa olla oma itsensä eikä naisia mielistevä pelle.

Vierailija
5/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt Anjan vaan lämpimänä. Paraskin puhuja!

Vierailija
6/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pointti ei ymmärtääkseni ollut naisen mielistely. Vaan ainoastaan se, että olet kiinnostunut naisesta, et pelkästä pillusta.

Itse olen hyvinkin oman pääni pitävä omien polkujeni tallaaja. Mutta kun olen aidosti kiinnostunut ihmisistä, sekä naisista että miehistä, niin ystäviä, kavereita ja jopa parisuhde löytyi helposti. Lisäksi kun on omia mielipiteitä, jotka osaa perustella rakentavasti, ja vähän tietoa maailman menosta, niin siinä se. Ap

Vierailija
7/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omien huomioiden mukaan samaa mieltä kuin Saska. Niin metsä vasta kuin sinne huutaa. Jos  mies on oikeasti kiinnostunut naisesta ja osoittaa sen, niin aika usein onnistuminen on taattu.

Vierailija
8/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka väittävät haluavansa kiltin miehen kirjoittelevat Cosmo-palstoillaan:"Poikakaverini on liian kiltti,se on turn-off,kyllä miehen on pidettävä mut kuosissa,tää on NIIN TOTTA..."

Vierailija
9/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Ajatuksella olet asian ytimessä, mutta jotain täydellisestä oivalluksesta puuttuu.

Eikö naista muka saa mielistelemättä? Kunnioitus ja kuunteleminen eivät vie selkärankaa keneltäkään.

Vierailija
10/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omien huomioiden mukaan samaa mieltä kuin Saska. Niin metsä vasta kuin sinne huutaa. Jos  mies on oikeasti kiinnostunut naisesta ja osoittaa sen, niin aika usein onnistuminen on taattu.

Eli vika on käytännössä aina miehessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme