Naiset, voitte lopettaa itkemisen sinkkuudestanne!
Nyt jumalauta, jos näen yhdenkään "en löydä miestä"-aloituksen palstalla, räjähdän lopullisesti. Katsokaapa tämä pätkä, ja tulkaa sitten sanomaan ettei teille normaalipainoisille -ja normaalin näköisille naisille muka löydy miestä, kun tällainen saakelin megavalas on löytänyt itselleen normaalipainoisen miesystävän
Kommentit (18)
No videolla näkyvä mies ei ole normaalipainoinen, mutta joo'o, samaa minäkin ihmettelen. Miten he ovat löytäneet toisensa, kun minä fiksu, nätti, vaalea, henkisesti normaali BMI21 olen elänyt koko elämäni yksin?
Mä en ymmärrä miten tällaisten juttujen muka pitäisi lohduttaa. Jos joku minua lihavampi ihminen on löytänyt kumppanin niin millä ihmeen logiikalla se tarkoittaa että minäkin varmasti joskus löydän? No ei millään.
Tuo taisi olla enemmän työsuhde kuin parisuhde. Mies taisi pitää koko ajan rinnalla muita naisia tai ainakin yritti.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä kuvittelet, että tuollainen helpottaa normaalin nätin naisen elämää, kun huomaa, että "tuollainen saakelin megavalaskin" on saanut miehen? Uskotko, että se voi ihan himppasen masentaa?
Tarkoitus ei ollut masentaa ketään tai pahoittaa kenenkään mieltä, on vain älytöntä kun ihan tavalliset naiset itkevät kuinka heille miehen löytäminen on niin hemmetin vaikeaa kun tuollainen sairaalloisen lihavakin nainen on löytänyt itselleen puolison.
Ap
Siis äijähän oli tuon omaishoitaja, ei seksiä edes. Joku sairas feeder ja tällä on jotain tekemistä normaalien parisuhteiden kanssa miten? Ap, älä viitsi leikkiä tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Siis äijähän oli tuon omaishoitaja, ei seksiä edes. Joku sairas feeder ja tällä on jotain tekemistä normaalien parisuhteiden kanssa miten? Ap, älä viitsi leikkiä tyhmää.
Missä kohtaa mies ilmaisi olevansa feeder? Ja miten nuo kaksi eivät voisi olla parisuhteessa? Kyseisenlaisia esimerkkejä löytyy paljonkin, ihan oikeastakin elämästä. Googleta My 600lbs life, ja näet kuinka lähestulkoon kaikilla sarjassa mukana olevilla naisilla on kumppani.
Ap
Fetissejä on monenlaista, joka on siunaus näille sairaalloisen lihaville naisille. Kuinka paljon noita fetissimiehiä on, tuskin heitä jokaiselle sairaalloisen lihavalle naiselle riittää.
Vierailija kirjoitti:
No videolla näkyvä mies ei ole normaalipainoinen, mutta joo'o, samaa minäkin ihmettelen. Miten he ovat löytäneet toisensa, kun minä fiksu, nätti, vaalea, henkisesti normaali BMI21 olen elänyt koko elämäni yksin?
Varmaankin siksi, että et ole koskaan tehnyt mitään sen eteen, että iskisit miehiä tai et ole suostunut miesten treffipyyntöihin tai ylipäänsä käynyt missään, jossa sinua voisi lähestyä.
Lopettaisko sinkkumiehetkin sitten ulinan, koska maailman lihavin mies pääsi myös ihan naimisiin asti: https://en.wikipedia.org/wiki/Manuel_Uribe
Eli jos naisensaanti onnistui 597 kiloiselta Manuelilta, miksei onnistuisi myös sinulta?
Jos nainen valittaa sinkkuuttaan niin syy on ainoastaan naisen nirsoudessa. Mikään ei ole niin helppoa tässä maailmassa kuin miehen saaminen. Jos on tavisnaisenkin ihan pakko saada se 0,01% alfauros niin sitten ei voi kuin syyttää itseään omasta yksinäisyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisko sinkkumiehetkin sitten ulinan, koska maailman lihavin mies pääsi myös ihan naimisiin asti: https://en.wikipedia.org/wiki/Manuel_Uribe
Eli jos naisensaanti onnistui 597 kiloiselta Manuelilta, miksei onnistuisi myös sinulta?
Tuolla miehellä onkin statusta koska on kuuluisa lihavuudestaan ja on omat wikipediasivutkin. Miehellä tasoon vaikuttaa enemmän status kuin paino tai ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmasti, että tuota on vaikea uskoa tai sitten ongelma on jossakin muualla, kuten persoonassasi.
Olen 30v bmi 19, ahkerasti treenaava ikisinkkunainen. Ei todellakaan lohduta että yli kolme kertaa itseni painoiset naiset löytää miehen ja itse en ikinä löydä edes treffiseuraa. Sehän tarkoittaa että olen niin saatanan ruma etten kelpaa edes niille läskeille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla miehellä onkin statusta koska on kuuluisa lihavuudestaan ja on omat wikipediasivutkin. Miehellä tasoon vaikuttaa enemmän status kuin paino tai ulkonäkö.
No eihän mikään estä näitä meidän naisettomuuttaan itkeviä lassukoita lihottamasta itseään 598-kiloiseksi. Sittenhän sitä pimpsaa varmaan alkaisi tulla ovista ja ikkunoista sun logiikallasi. Ei muuta kuin mäkkäriin tilaamaan parit BigMac-ateriat, niin menestys naisrintamalla on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän mikään estä näitä meidän naisettomuuttaan itkeviä lassukoita lihottamasta itseään 598-kiloiseksi. Sittenhän sitä pimpsaa varmaan alkaisi tulla ovista ja ikkunoista sun logiikallasi. Ei muuta kuin mäkkäriin tilaamaan parit BigMac-ateriat, niin menestys naisrintamalla on taattu.
Ei se ihan niin yksinkertaista ole. Mutta onhan nää sarjamurhaajatkin saaneet rakkauskirjeitä linnaan, eli kaikki julkisuus on miehelle plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan niin yksinkertaista ole. Mutta onhan nää sarjamurhaajatkin saaneet rakkauskirjeitä linnaan, eli kaikki julkisuus on miehelle plussaa.
Ihanko oikeasti sinä haluaisit naisen, joka rakastuu sarjamurhaajaan? Voisitko mitenkään kuvitella, että sellainen nainen ei ole ihan keskiverto tapaus?
Jos mies tai nainen ryhtyy parisuhteeseen vain siksi, että saa sellaisen, ei takaa sitä, että kumpikaan olisi onnellinen.
Miten sinä kuvittelet, että tuollainen helpottaa normaalin nätin naisen elämää, kun huomaa, että "tuollainen saakelin megavalaskin" on saanut miehen? Uskotko, että se voi ihan himppasen masentaa?